strikkefru
Flørter med forumet
Her kan vi dele tips, triks og spørsmål vedr fødebagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakker faktisk i dag, har ikke stresset med det denne gangenFøler meg sent ute når begge gravid-appene har sagt at det er på tide å pakke fødebagen Hva tenker folk å pakke i: bag, sekk eller trillekoffert?
35+2 og har begynt så smått!Føler meg sent ute når begge gravid-appene har sagt at det er på tide å pakke fødebagen Hva tenker folk å pakke i: bag, sekk eller trillekoffert?
Kan være greit med ammepute, ikke alle barselavdelinger har det trenger ikke sleepcarrier (har seng på hjul) eller stort håndkle (de som er på sykehuset er store nok).Hei fine dere,
Jeg har lest flere fødebagen lister og har sett mange videoer om hva er lurt å ha i baggen, men uansett klarer ikke å pakke ferdig.. har ikke lyst til å ta alt for mye, men vil ha det komfortabelt på føden og barsel. Trenger man gravid eller ammepute? Hva med sleepcarier til baby? Er det lurt med stor håndkle? Del gjerne tips om innhold av bagen