Fødebag

Føler meg sent ute når begge gravid-appene har sagt at det er på tide å pakke fødebagen :laughing002 Hva tenker folk å pakke i: bag, sekk eller trillekoffert?
 
Føler meg sent ute når begge gravid-appene har sagt at det er på tide å pakke fødebagen :laughing002 Hva tenker folk å pakke i: bag, sekk eller trillekoffert?
Pakker faktisk i dag, har ikke stresset med det denne gangen :shy:
Her blir det en liten trillekoffert. Også kanskje stelleveska til fødsel, med flasker og snaks :happy:
 
Føler meg sent ute når begge gravid-appene har sagt at det er på tide å pakke fødebagen :laughing002 Hva tenker folk å pakke i: bag, sekk eller trillekoffert?
35+2 og har begynt så smått!
Pakker i bag :joyful:
Er ikke så mye vi tar med oss. Noen ting blir ikke pakket før vi drar til sykehuset, så har laget en liste - i tilfelle mannen må pakke den ferdig på kort varsel.
 
Det eneste jeg har igjen er toalettmappa, gjorde klar baggen min i går.
Har pakket klær for et par dager. Joggebukse, litt stor jeans, gravidbukse. En tynn genser, en cardigan og en tykkere genser. Boksere for jenter med tanke på bind. 3 par sokker. Sandaler for å ha lette sko inne.
Har også en bh uten spiler og en med. Har ikke ammebh, har ikke fått til å amme før så får se hva jeg får til nå.
3 sett med babyklær. Skal også ha med babyteppe med tanke på hjemturen.
Toalettmappa inkluderer fuktighetskrem da det er tørr luft på sykehuset.
 
Har en weekend bag og en liten trillekoffert, klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil pakle i. Leser mange som pakker i trillekoffert pga hvor skittent det er på sykehuset:hilarious: hadde aldri tenkt over det før andre snakka om det. Folk som har jobba på sykehuset som har snakka om gulvene og sånn.... så lurer på om jeg tar trillekofferten og kan bare tørke over den etterpå
 
Hørte er bra tips om å ta med én bag med det man trenger før og under fødsel, og én bag til barsel og babyen som kan stå i bilen. Pappaen kan hente bag nr. 2 når babyen er født. Likte den tanken :)

Har ellers ikke pakket bagen ennå, men så smått begynt å finne frem ting. Er bare litt over 2 uker til igangsetting, så på tide nå snart :angelic:
 
Back
Topp