Sommerbebiene
Blir kjent med forumet
Hei!
Når pakker dere fødebagen klar?
Hva pakker dere med til den lille?
Når pakker dere fødebagen klar?
Hva pakker dere med til den lille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine venninner sier at det ikke er et poeng å ta med bæresjal. Ungen har egen seng på sykehuset og ellers bærer man babyen uten. Og at de er for små til bæresjal på sykehuset. Noen med erfaringer her? Jeg har ergobaby embrace og har tenkt å ta den med til sykehusetMmmmmTenker å pakke om noen uker, 4-5 uker før termin kanskje.Til baby planlegger vi bare å ta med et msett babytøy, og hentesettet, og et bæresjal. Bleier og sånt har de på sykehuset, og det anbefales jo mest mulig hud mot hud, så forrige gang hadde ikke baby på klær før vi skulle dra hjemgar
Tenker å pakke om noen uker, 4-5 uker før termin kanskje.Til baby planlegger vi bare å ta med et sett babytøy, og hentesettet, og et bæresjal. Bleier og sånt har de på sykehuset, og det anbefales jo mest mulig hud mot hud, så forrige gang hadde ikke baby på klær før vi skulle dra hjem
Jeg synes det er fint å ha med bæresjal for å ha baby nærmest mulig hvis jeg skal "ut og gå". Da får vi nær kroppskontakt Vi brukte ikke babysengen på sykehuset, og dagene og nettene gikk stort sett i at baby lå oppå eller ved siden av meg, og sånn gikk stort sett tralten da vi kom hjem også Men i så fall er det viktig å huske trygg samsoving https://ammehjelpen.no/samsoving/Mine venninner sier at det ikke er et poeng å ta med bæresjal. Ungen har egen seng på sykehuset og ellers bærer man babyen uten. Og at de er for små til bæresjal på sykehuset. Noen med erfaringer her? Jeg har ergobaby embrace og har tenkt å ta den med til sykehuset
Brukte bæresjal på sykehuset med første da jeg var på ammekurs og knipekurs. Lå 4 dager på barsel den gangen.Mine venninner sier at det ikke er et poeng å ta med bæresjal. Ungen har egen seng på sykehuset og ellers bærer man babyen uten. Og at de er for små til bæresjal på sykehuset. Noen med erfaringer her? Jeg har ergobaby embrace og har tenkt å ta den med til sykehuset
Har litt i 50, men ikke overdrevent mye.Er det mange som kjøper mye tøy i størrelse 50?
Pakker dere med ull, eller bomull?
Jeg har nesten ikke noe i str 50. Har vel noen få bodyer. Har kjørt mye av det jeg har i str 56 i tørketrommelen tidligere så mye av det er nok en mellomting mellom str 50 og 56 de to forrige har gått rett inn i str 56 ved fødsel og har ikke syntes at det har blitt for stort. Det er jo også litt forskjell fra merke til merke når det kommer til str. Begge mine har vært 52 cm lange og mellom 3500 g og 4000 g så hvis det ikke blir premature fødsel så regner jeg med at vi må rett på str 56 tenker for min egen del at det bedre å kjøpe mindre hvis behovet melder seg etter fødselEr det mange som kjøper mye tøy i størrelse 50?
Min forrige var 3400g (gikk også ned nærmere normalen på 10%) og brukte 50 lenge Så har en de bodyer i 50, men bukser er alt 56. Druknet i 56.Er det mange som kjøper mye tøy i størrelse 50?
Ikke kjøpt mye i str 50. Venter til baby er her for å se hva som trengs i den minste str.Er det mange som kjøper mye tøy i størrelse 50?