Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lurt på svøpepose selv. Hvilken har du kjøpt? jeg har liksom aldri fått til å svøpe ordentlig med pledd! Og de isbindene har jeg også tenkt på etter at jeg fikk første, men med nr 2 var det langt fra like ille der nede, men det vet man jo aldri. Ser jo for meg at det er behagelig med litt kjøling likevelPakker i weekend veske/bag. Sist brukte jeg nesten bare sykehusskjorte, så tar nok bare med en lett og ledig joggebukse til hjemreise + lett kjole hvis det er veldig varmt. Slippers, et par skift til baby, smokker og svøpepose skal forsøkes!! Og så har jeg lyst til å prøve disse såkalte isbindene, det høres digg ut for er mørbanka underliv Ellers er det vel vanlige toalettsaker og kanskje litt snacks og, men får jo det meste av mat på sykehuset så.
Enig, har vært skikkelig sulten og tørst etterpå. Under fødsel ble ikke lageret rørt. Mitt sykehus har ikke kiosk, så da må man være føre var om man blir sugen på noePakker i veske/bag. Pakker mye av det samme som de over, men tar også med lactulose! Og sist var jeg veldig glad jeg hadde med snaks. Var så sulten i dagene etter fødsel og syns jeg fikk alt for lite mat Og en god drikkeflaske, de glassene på barsel er jo en slurk. Og lipsyl som er nevnt er lurt, selv om du vanligvis ikke bruker det. Er sykt tørr luft på sykehuset, og man peser mye under fødsel
Multimam er gull Da er det jo lett for mannen å hente det som evt er glemt også!Pakker nok i weekendbag, litt forskjellig skift til baby, og joggebukser/chill klær til meg. vannflaske og carmex + multimam kompresser til brystvortene. Antar at mannen min kanskje bare får sove der en natt, bor uansett 10 min unna sykehuset - så kan kan jo bare dra hjem å dusje/skifte
Skjønner, nei da er det ikke sånn veldig fristende med noe som helst..Jeg pakker i en liten trillebag. Typ håndbagasje. Tar nok med et skift til meg selv, som jeg også kan reise hjem i. Et par ammebher, slippers, vannflaske, lypsyl, nesespray og enkle toalettsaker. Ekstra hårstrikk! Litt usikker ang snacks.. får jo mat på føden og under aktiv fødsel spyr jeg vanligvis, så får ikke i meg noe som helst. Og det er jo kiosk på sykehuset.. husker jeg pakket med meg mye snacks de andre gangene, ble ikke spist
Tenker jeg tar med et par skift til baby, og hjemmestrikket hentesett. Er det varmt så blir det bare en kortermet body under.
Siden jeg skal settes igang så vurderer jeg litt ekstra skift i en sekk som kan ligge i bilen. Vet jo ikke om jeg blir der 1 dag før han kommer eller 4.. Vi bor bare 15 min unna sykehuset, så om jeg mangler noe får mannen hente det.
Jeg kjøpte fra woombie, den skal visst ha vunnet noen priser for å være god Kjøpte i strl 0-3mnd. Fikk aldri til svøpinga med teppe selv, og opplevde i hvert fall da at frøkna kom seg ut, hu sov veldig urolig Kan håpe å bli mindre mørbanka denne gangen, men tror det er ålreit med litt kjøling der allikevel, så de har fått gode omtalerHar lurt på svøpepose selv. Hvilken har du kjøpt? jeg har liksom aldri fått til å svøpe ordentlig med pledd! Og de isbindene har jeg også tenkt på etter at jeg fikk første, men med nr 2 var det langt fra like ille der nede, men det vet man jo aldri. Ser jo for meg at det er behagelig med litt kjøling likevel
Okej, den ser jo bra ut! Jeg har bare hatt babyer som vil ligge i bæresele, så tipper jo at det hjelper å ligge litt stramt og godtJeg kjøpte fra woombie, den skal visst ha vunnet noen priser for å være god Kjøpte i strl 0-3mnd. Fikk aldri til svøpinga med teppe selv, og opplevde i hvert fall da at frøkna kom seg ut, hu sov veldig urolig Kan håpe å bli mindre mørbanka denne gangen, men tror det er ålreit med litt kjøling der allikevel, så de har fått gode omtaler
Tips er nok å omstille hodet sitt til at det kan ta noen dager. Min første kom samme dag som igangsettelsen, så jeg tenkte at da gjør vel nr 2 også det. Men neida. Han kom kl 9 på morgen dag 3 av det sirkuset Jeg travet rundt der i 2 dager uten fremgang og holdt på å klikke for jeg var så utålmodig Denne gangen tenker jeg: igangsettelse starter mandag, kanskje baby på torsdag eller fredag. Alt annet kaller vi en bonusSkjønner, nei da er det ikke sånn veldig fristende med noe som helst..
Jeg vil jo veldig gjerne bruke hentesett, men er det typ 30 grader så kan de jo hende baby har det bedre bare med en bomullsbody og sokker på føttene? Var enklere sist med høstbaby kan ikke tenke meg noe mer vanskelig enn å kle på en liten en i varmen!
Skal også settes i gang, men jeg regner liksom litt med at det blir fødsel ila dagen slik som sist. Men det er nok lurt å tenke at det kan gå noen dager likevel ja. Her vet jeg at mannen kommer til å reise en del frem og tilbake pga de andre barna, så blir det langdrygt så henter han det som mangles tenker jeg
Åhh, dag 3 ja, det er jo så stor forskjell! jeg skal omstille meg asapTips er nok å omstille hodet sitt til at det kan ta noen dager. Min første kom samme dag som igangsettelsen, så jeg tenkte at da gjør vel nr 2 også det. Men neida. Han kom kl 9 på morgen dag 3 av det sirkuset Jeg travet rundt der i 2 dager uten fremgang og holdt på å klikke for jeg var så utålmodig Denne gangen tenker jeg: igangsettelse starter mandag, kanskje baby på torsdag eller fredag. Alt annet kaller vi en bonus
Lurt med lang cardigan til hjemreisen i alle fall, føler meg ikke noe særlig vel med bleierumpe Det må jeg huske å pakke. Syns det er veldig godt med de lange sykehusskjortene på barsel daJeg vil ha med en litt lang genser-jakke til å skjule rumpa
Joggebukse og slippers-tøfler til etter fødsel.
Ammebh og singlet
Hårbørste, sjampo og balsam!
Mascara for å føle meg vel
Fotoapparat, lader
Noe godt å drikke. Liker ikke sykehussaft!
Body og pysj til babyen
Hentesett
Smokker
Gulpeduker
Ullteppe
Ja de er ganske comfyeLurt med lang cardigan til hjemreisen i alle fall, føler meg ikke noe særlig vel med bleierumpe Det må jeg huske å pakke. Syns det er veldig godt med de lange sykehusskjortene på barsel da