Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette synes jeg var en fornuftig liste! Jeg hadde heller ikke behov for noe mer sist, og har ikke pakket noe mer enn dette denne gangen. Jeg manglet hårstrikk sist faktisk, det kan være greit å ha liggende i baggen. De hadde ikke strikk på fødeavdelingen.Jeg tok med dette: Hjemreiseklær til, babyen, toalettsaker til meg selv, noen skift med behagelige klær, tøfler/sandaler, litt snacks og lader til mobil.
Jaa jeg synst deg var ille med nr 1, så frykter de når med nr 2. Og da er deg greit å ha paracet tilgjengelig selvAhhh ja Paracet har jeg glemt å pakke! Gruer meg til etter-rier..!!! Det var ille med nr 3, så det blir nok enda verre nå frykter jeg
Jo, men personlig synes jeg det er lettvindt å slippe å spørre om paracet.Får man ikke smertestillende på sykehuset om man har behov for det? #førstegangsfødende
Jeg har hatt god tid på å pakke tidligere, men denne gangen gikk jeg rett på rier ca hvert tredje minutt flere dager tidligere enn ventet. Da var jeg glad baggen sto klarHar ikke begynt å tenke på bagen enda, burde kanskje pakket den etterhvert
Som jeg skrev, jeg burde kanskje pakket den ja Blir spennende å se hvordan det vil forløpe seg.. Håper alt står bra til med deg og den lilleJeg har hatt god tid på å pakke tidligere, men denne gangen gikk jeg rett på rier ca hvert tredje minutt flere dager tidligere enn ventet. Da var jeg glad baggen sto klar
Nå er vi ferdige med omgangssyke alle mann, så nå er alt fryd og gammenSom jeg skrev, jeg burde kanskje pakket den ja Blir spennende å se hvordan det vil forløpe seg.. Håper alt står bra til med deg og den lille
Så godt å høre nyt tidenNå er vi ferdige med omgangssyke alle mann, så nå er alt fryd og gammen
TakkSå godt å høre nyt tiden