Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette synes jeg var en fornuftig liste!Jeg tok med dette: Hjemreiseklær til, babyen, toalettsaker til meg selv, noen skift med behagelige klær, tøfler/sandaler, litt snacks og lader til mobil.

Jaa jeg synst deg var ille med nr 1, så frykter de når med nr 2. Og da er deg greit å ha paracet tilgjengelig selvAhhh ja Paracet har jeg glemt å pakke! Gruer meg til etter-rier..!!! Det var ille med nr 3, så det blir nok enda verre nå frykter jeg![]()

Jo, men personlig synes jeg det er lettvindt å slippe å spørre om paracet.Får man ikke smertestillende på sykehuset om man har behov for det?#førstegangsfødende
Jeg har hatt god tid på å pakke tidligere, men denne gangen gikk jeg rett på rier ca hvert tredje minutt flere dager tidligere enn ventet. Da var jeg glad baggen sto klarHar ikke begynt å tenke på bagen enda, burde kanskje pakket den etterhvert![]()
Som jeg skrev, jeg burde kanskje pakket den jaJeg har hatt god tid på å pakke tidligere, men denne gangen gikk jeg rett på rier ca hvert tredje minutt flere dager tidligere enn ventet. Da var jeg glad baggen sto klar![]()
Nå er vi ferdige med omgangssyke alle mann, så nå er alt fryd og gammenSom jeg skrev, jeg burde kanskje pakket den jaBlir spennende å se hvordan det vil forløpe seg.. Håper alt står bra til med deg og den lille
![]()
Så godt å høreNå er vi ferdige med omgangssyke alle mann, så nå er alt fryd og gammen![]()

TakkSå godt å hørenyt tiden
![]()