Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tror jeg går for det jeg også. I fjor rakk vi ikke å pakke fødebag fordi de kom i uke 26, så mannen måtte hjem å pakke uten instruksjoner stakkars, og jeg syns det var så tungvint å ha ting i en bag, er så uoversiktligBruker kofferten min, en sånn man får plass til inne i flyet. Kjekt å kunne trille den istendefor å bære.
Bruker kofferten min, en sånn man får plass til inne i flyet. Kjekt å kunne trille den istendefor å bære.
Skal bruke trillekoffert i hardplast. Jeg skal ha ks, så da slipper mannen å bære både barn og bag. Pluss at da kan jeg vaske kofferten og få bort alle sykehusbakterieneHva bruker/brukte dere som fødebag? Usikker på hva jeg skal pakke i, og det begynner vel å bli på tide å gjøre det snart
Pakket i en vanlig bag sist. Gjør det denne gangen ogsåHva bruker/brukte dere som fødebag? Usikker på hva jeg skal pakke i, og det begynner vel å bli på tide å gjøre det snart
Her var mange gode tips.
Hvor lenge før termin pakker dere fødebaggen?
trur jeg skal pakke ca 2-3 uker før termin. men jeg ser nok på formen også. sist kom mini nesten 14 dager før termin.
Sist pakket jeg ned det jeg ikke bruker nå, slik som eks undertøy, ammetøy, undertøy, såpe, morgenkåpe ol.
Så blir det det siste idet jeg drar, spørs hva som er vasket ol av eks joggedresser ol.
Jeg er 33+2 nå, og har sånn smått begynt. Har skrevet en liste over ting jeg må ha med og begynt å kjøpe inn det jeg ikke har. De tingene jeg har kjøpt som jeg ikke har bruk for her hjemme har gått ned i bagen alleredeHer var mange gode tips.![]()
Hvor lenge før termin pakker dere fødebaggen?