Fødebag

Smulemamma

Flørter med forumet
Jeg har pakket noen klær til meg og hentesettet til Smulen i fødebagen. Hva pakker dere av nyttige ting?

Jeg har pakket behagelige klær til meg ;) Ikle stramme bukser da jeg vet at jeg må bruke truse mtp bind/bleie etter fødsel. Amme bh, ammeinnlegg, truser, sokker, behagelige sko og slippers. Hårstrikk!!! Håndkrem, hårbørste! Har også pakken et potetgullpose til mannen og to redbull drikke til han samt en sjokolade ;) (erfaring fra sist så dro han fra meg for å kjøpe "stæsj" på natta) Har kjøpt nøtter til meg og en liten sjokis ;)
Vurderer å ta med bbhugme puta mi.. Den er så utrolig god og avslappende å ligge på ;) samt hodeputa mi som skal ligge i bilen i tilfelle (kresen på hodeputer på hotell)
Har egen bag til babyen med klær ;)

Litt snacks er lurt. Husker vi planlagte å ha de klart med første. Men glemte ta det med når me dro til sjukehuset. Så gubben dro å kjøpte litt drikke og sjokolade/frukt. Aldri har sjokolade smakt så godt som etter jeg var ferdig med å presse :) hehehe.

Ellers har jeg som de andre over pakket:
Meg: amme-singlet, en amme-genser, en amme bh, amme-innlegg, salve til brystene(fikk sånne sår sist), sokker, truse, joggebukse og en cardigans. Tøfler, toalettsaker. Vannflaske og lepsyl.
En ekstra t-skjorte/genser til mannen.
Snacks.

Baby: hentesett, teppe, gave til storesøster fra lillesøster, og et bomullsett å bruke på sykehuset om vi blir der en dag eller to(bukse,body,lue og "votter").

Back
Topp