Fødebag

Viktigste er toalettsaker,og mat!!! :p usikker på om jeg dkal kjøpe salami,eller fårepølse med meg.Vet ikke om jeg orker stinke salami:p Den dagen ungen skal ut skal jeg ha:D

Hvilken mat skal dere ha med?:)
Har ikke tenkt på mat, tenker du snacks ol. til fødsel eller mat til å spise i ettertid.
 
Har ikke tenkt på mat, tenker du snacks ol. til fødsel eller mat til å spise i ettertid.
Jeg har pakket en bag med kjeks og iste som ligger i bilen sånn at vi kan hente der hvis behov:) lite sykehus midt på sommeren har dårlig åpningstid i kiosken:p
 
Har ikke tenkt på mat, tenker du snacks ol. til fødsel eller mat til å spise i ettertid.

Tenker mat til fødselen:) Jeg har ikke klart tanken på middag de to gangene tidligere når de har kommet med.Så denne gang blir det noe brødgreier med spekemat:)
 
Den er så og si ferdig pakket, kun litt småting som toalettsaker og lader til mobil igjen. Mest fordi jeg mistenker at jeg får en ny styrtfødsel og får ikke sjans da til å pakke før vi drar til sykehuset og gubben har ikke peiling på hva jeg vil ha med meg så lettere å pakke selv:)
 
Uff, nå er alt pakket. Litt engstelig:p har flyttet ned til familie nærme sykehuset. Ingenting på gang men kontroll i morra.
 
Har slengt litt i en koffert, men har egentlig null kontroll på hva som er oppi :p får se over skikkelig i morgen :p
 
Et tips! Vi lå på barselhotel og savnet veldig babynestet. Hadde tatt med det om jeg skulle pakka nå etterpå ;) ellers så brukte jeg ammeputa mi hele tiden
 
Back
Topp