Fødebag

En tråd i 'Mai 2013' startet av Moderator Tone, 11 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Er den pakket og klar eller har du ikke tenkt tanken ennå?

Hva skal den inneholde? Kanskje noen av dere flergangsfødende har noen gode tips til førstegangsfødende? Hva får man faktisk brukt for? :)

2. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Har ikke begynt å tenke på det ennå engang, for da blir det plutselig veldig virkelig :p Men tips til hva man burde ha oppi tas imot med takk :D

3. Vårskatter Elsker forumet MAI 2013

Har tenkt på den, men ikke begynt ennå. Later som jeg fortsatt har god tid :)

• Enig Enig x 1
  4. Blossom83 Elsker forumet MAI 2013

Jeg har pakket den:) mangler noen småting bare, som slippes og toalettartikler.

5. siiiv Forelsket i forumet

Min bag e ikke pakka, men ej he d ej skal ha så å sei klart:) visst Ej ska komme me tips til ka ej savna sist så va d noke litt fine kle å ha på mej når ej sku heim å en deili jogge dress til å ha å gå rundt i der inne etter fødselen:) så dinna gangen he ej kjøpt mej ny jogge bukse og jakke, nye kjempe fine bokser/ hipsters og nye sokka:) og ei fine bukse å en topp ej ska ha på mej når ej fer heim:) sida ej e andre gangs fødene så blir ej sikkert ikke lenger en 2 daga visst alt e bra:) ja å så huska ej at ej hadde så lyst på cola under fødselen men sida mi snuppa e fødd 11 juli så va verken kiosk eller cola automat åpen!!!( mannen sprang sjukehuset rundt for å finne) så dinna gangen ska ej pakke me litt drikke/frukt/ kjeks:) lykke til me pakkinga:)

• Liker Liker x 1
  6. Vårmamma Forelsket i forumet

Den er pakket. Tre uker til termin, så det var på tide... Gjenstår bare småting som mobil og lader... Husker fra sist at det var kjekt med et par saftbokser og Powerade, og lesestoff og dagbok

7. maibarn <3 Forelsket i forumet MAI 2013

Ikke pakket. Planer om å begynne ganske snart.. Ikke spesielt stressa siden vi har kort vei til sykehuset. Sist pakket jeg mellom riene :)

8. Tante Catti Elsker forumet MAI 2013

Har ikke pakket nei. Men har handlet inn engangstruser og smokker, så har begynt å tenke på den! Et tips er å ta med mat og drikke. telefon og kamera er også et must ;)

9. Niceday Forumet er livet

Min er nesten pakket :)
    Husker jeg savna iste sist, så har med 4pakker Istea pulver ;) sjokolade og brus både til meg og sambo (greit med litt rask energi), spekeskinke, klær til meg ( både behagelige og litt fine), singletter, ammebh, sokker, boxere, klær til lille er ikke pakka (må få vaska så jeg får ordentlig oversikt over hva jeg vil ha med ;)....

10. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Har ikke kommet sdå langt enda,blir vel som sist pakker på vei til føden.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

11. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Har pakket det jeg skal ha med av toalettsaker, truser + stellebagen til rusket. Venter nok med resten en stund til, men har kjøpt inn alt jeg trenger bortsett fra mat og drikke som jeg skal ha med :)

12. Cilie91 Forelsket i forumet MAI 2013

Jeg har tatt den fram, og foreløpig bare pakket ned en truse og donald-pocket :p såå, har vel ikke tenkt så mye :)

13. ostekake Glad i forumet MAI 2013

Har pakket alt unntatt klær til meg og baby, eheh :p Må også pakke litt til kommende storesøster. Nå er babyen sin klesvask ferdig, så tenker jeg pakker hentesett i morgen.. Satser på at jeg har tid til å pakke resten når når det er i gang, har ikke nok brukbare klær for øyeblikket :p

14. kepland Forelsket i forumet

Skal pakke den i helga er planen, skal handle litt stæsj i morgen så da skal alt være handlet inn og den kan pakkes :)

15. MaiTjohei Forumet er livet MAI 2013

Min plan dette. Pakke mellom riene ;)

16. kariness Elsker forumet

Jeg tror kanskje også jeg skal vente til riene kommer så jeg har noe å gjøre mens jeg venter..
    Mange av tingene jeg skal pakke er ting jeg bruker fortsatt og som jeg ikke vil legge til side enda:p

-- tasting fra mobil --

17. Pixxi mamma på heltid <3

Alt til den lille er pakket <3 Til meg selv har jeg bare pakket litt :p skal pakke resten om en ukes tid :D

18. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

Skal vurdere om eg gjør det i helgen:)

19. 2BMama Blir kjent med forumet

Har i alle fall begynt å tenke på det..;) Fikk tips fra en trebarns-venninne om å ta med radio (Tivoli e.l). Fint med musikk og andre stemmer som adspredelse. Av mat blir det i alle fall Snickers, appelsinjuice, glassflaskecola, matpakke, vannflaske, frukt og nøtter:)

20. Snufla Elsker forumet

Jeg har nesten pakket den ferdig. Fikk plutselig ånden over eg og har gjort det over noen dager nå. Har en mistanke om at jeg må forte meg når fødselen starter så da er det greit å ha det meste klart pluss en liste over de tingene som ikke kan ligge klart nedi bagen ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Del denne siden