Fødebag?

glamaria

Gift med forumet
Har dere pakken fødebag? Når skal dere isåfall gjøre det?
Hadde en lang runde med regelmessige kynnere i går kveld og lurer derfor litt på om jeg burde pakke bagen i tilfelle :p

Hvis dere har noen geniale tips til hva som skal være i bagen så kom med dem!! :)
 
Jeg tipper knøttet er like bedagelig anlagt når det kommer til tid som sin far, så da dukker han ikke opp før tidligst en uke etter termin. Ergo har jeg veldig god tid. :p
Neida, tenkte å pakke den over nyttår likevel. Man vet jo aldri.
Skal ihvertfall ikke pakke med like mye som forrige gang. 90% ble aldri brukt. :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum
 
jeg har ikke pakket den enda.venter til januar men skal begynne med andre forberedelser nå. male litt på sprinkelsengen som har flasset av (den holder mannen min på med nå siden det begynner å haste litt) så tenker jeg å vaske klær og lage til soverommet så da blir bagen pakket i midten på januar..går sykt fort dette svangerskapet såhåper han kommer til termin ;)
 
Jeg har begynt å pakke=) Kommer sikkert til å ta med oss alt for mye, men siden sykehuset er 2,5 time unna og mannen skal være på barsel hele tiden og vi ikke vet hvor lenge vi blir der, så gjøre jeg heller det enn å ta med for lite...
 
Jeg har ikke begynt å pakke, men tenker stadig at "det må jeg gjøre" ... Tror jeg må huske å pakke med kamera, lader, mobillader, lesestoff, ullsokker, behagelige klær (tenker bomullskjoler jeg da, enkle å ta av og på og likevel litt fresh...) så har jeg hørt at sminke kan være ok til å fikse opp et trøtt fjes, og at en kan ha bruk for noe tidsfordriv til kjære mannen... Vet ikke helt jeg, blir spennende å se hva jeg savner :p
 
Da var faktisk baggen pakka :) Dvs, mangler noen småting, men har ei liste på toppen av baggen så er bare å krysse ut etterhvert som det blir putta oppi, og skulle vi få det travelt er det bare å følge lista for å få med det siste... og så står det en del ting på lading rundt om kring her som skal puttes oppi etterhvert som det blir fullada :) Deilig å være "ferdig" :) Dessuten er bare fem min til sykehuset og min kjære får ikke være dere hele tiden så er ikke krise om jeg har glemt noe, eller trenger mer av noe :)
 
Hvor stor bag pakker dere i?
Jeg har så vidt begynt å legge frem litt klær som jeg tenkte å pakke med meg, men har foreløpig ikke funnet ut hvor stor bag jeg skal pakke i..
 
Hvor stor bag pakker dere i?
Jeg har så vidt begynt å legge frem litt klær som jeg tenkte å pakke med meg, men har foreløpig ikke funnet ut hvor stor bag jeg skal pakke i..
Bruker samme veska som jeg pleier å ha med på stranda. :)

BVforum via HTC
 
Jeg tenkte også en sånn type strandbag/trenings-bag :) men leste at det var lurt å ta med morgenkåpe så må kanskje vurdere en noe større enn den jeg hadde lagt frem..
 
Jeg tenkte også en sånn type strandbag/trenings-bag :) men leste at det var lurt å ta med morgenkåpe så må kanskje vurdere en noe større enn den jeg hadde lagt frem..
Hvis ikke du bruker det mye til vanlig er det ikke akkurat noe must. Jeg hadde med sist, men brukte den aldri. :p
 
OJ.. Strandbag.. Hmmm.. Her blir det to bager, en til meg og en til mannen.. Men det er mest fordi jeg ikke vet hvor lenge jeg skal ligge og det er langt hjem:p Mye blir nok liggende i bilen som lager, så får mannen ta inn etterhvert sånn at ikke jeg blir flau over at vi har med et helt flyttelass;)
 
Feil?
 
Hadde forsåvidt sett meg ut en bag, men da jeg skulle kjøpe den i går var de selvsagt utsolgt :( får ut å lete igjen i morgen!
 
Back
Topp