Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har inte startat på den ännu nej...Men, jag har tvättat alla kläder - så i teorien skulle jag kunna packa nu:-)
Har en plan om att allt ska vara klart å jag ska vara beredd från 1.december, you never know!:-)
Har faktisk begynnt å tenke på den, funnet frem noe av det jeg skal ha med- ikke funnet selve "bagen" enda hehe..Men greit å ha funnet frem noe av klær jeg vil ha med. Rydda plass til knøtt på badet her om dagen og fant så mye toalettsaker jeg har dobbelt av så har nesten pakket ferdig den da:) Ønsker å ha minst mulig å tenke på i desember:) vil bare slappe av mest mulig å nyte siste tiden (så godt en kan som hval på to bein!)
Ikke enda:) vet ca hva jeg skal ha med. Kommer til å pakke etter at klær til mini er vasket. Også ting jeg vet jeg skal ha med å ikke bruke føre fødsel.
Har ikke tenkt så langt ennå. Regner med jeg begynner å tenke på det når permisjonen begynner. Har jo uansett ikke planer om å bruke den før etter nyttår :)
Selv om det er veldig tidelig har jeg begynt å pakke min. Mannen har ei datter fra før, som ble født 3 måneder før tiden, han hadde derfor et sterkt ønske om at alt skulle stå klart nå.
Jeg har ikke begynt å pakke, men regner i grunnen med at jeg skal ha den klar rundt midten av desember. Fødte 5 uker før termin sist, og har jo ingen garanti for hva som skjer denne gangen.