Fødebag til eldre søsken

MammaMassør

Glad i forumet
Pakker dere «fødebag» til eldre søsken?

Jeg kom akkurat på at kommende storesøster må jo være hos besteforeldre (altså vi visste jo hun skulle være der) men jeg kom på at hun trenger klær og kanskje badetøy om hun må være der når de har bading på skolen. [emoji85][emoji23]
Jeg er passe treig i oppfattelsen. [emoji16]

Haha.. ikke bare deg.. godt du minna MEG på det også. Hadde jeg helt huska bort.

Ja, tenkte å pakke i en bag til henne også med klær og toalettsaker og annet hun måtte trenge :)

Shit,DET har jeg ikke tenkt på i det hele tatt..haha. Nå har jeg ikke pakka fødebagen heller,men godt du minnet på det [emoji23]

Her er baggen pakket med klær/nattklær, toalettsaker og bleier. Er forhåpentligvis ikke så lenge det er snakk om (hadde 32 timer med første så kan bare bli bedre), så er jo ikke mye hun trenger. Far kommer nok hjemom mens jeg er på barsel.

Hadde planer om det, men det gikk i glemmeboka helt til du minnet meg på det.

Jepp, pakket litt klær og nattøy så langt. Må også pakke bleier og tannbørste [emoji14]

Skal pakke fødebag til hunden også som skal passes av bestemor [emoji190], heldigvis ikke så mye stæsj han trenger [emoji28]

Her har farmor det meste av klær og slikt hjemme fra før av. Og hun har egen nøkkel til huset så kan låse seg inn selv hvis hun skulle mangle noe. Men vi må huske å levere den ene bilstolen til henne, for det har hu ikke.

Svigermor er nærmeste nabo å kan komme opp å forsyne seg med det hun trenger når den tid kommer :p så slipper å pakke noe :D

Back
Topp