Fødebag/klær?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ser over fødebagen. Og lurer på om jeg har med altfor mye... Hi hi! :p Men vet jo ikke hvor lenge man blir der...

Også lurer jeg på den lille; hvor mye, og hva slags tøy? Er det for varmt med langarmet body og sparkebukse? For kaldt med kortarmet? Bruker de tynn lue på sommeren også?

Sommerbarn er jo nytt for meg! ;)

Eg har med litt av hvert av klær til den lille :P noe med lange armer og noe med korte armer til innebruk :P

Til meg sjøl har eg med noen topper og bukser :)

Har nok tatt med for mye jeg også, tok med litt av allt til babyen, både sommer klær og vanlig, er jo ikke godt å vite hvordan sommer været her i Norge blir rundt fødsel og hjem reise...

Venter en liten prinsesse ❤❤❤

man blir vel der 2-3 dager:) jeg har tatt med langermet body og bukse.ytterklær har jeg lagt oppi bilstolen.en drakt som er tynn og en som er tykk siden det er så skiftende vær...tynn lue må tas med:)
Trenger de ytterklær i varmen også? Holder ikke med langarmet og helseteppe over, i bilstolen? Har en tynn strikket dress, men tok den opp igjen da jeg trodde det ville bli for varmt. :rolleyes:

Pakker han inn i ekstra pledd om det plutselig skulle bli kaldere, jeg :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg hadde med en bomullsbukse og en tynn bomullsbody (langarmet) + en sparkebukse.
Når vi skulle dra var det veldig varmt men litt bris så han hadde på seg bukse og body + en tynn lue som dekker ører.
Han hadde ikke sokker på seg men vi dekte han til med et deilig fleecepledd så han hadde det perfekt. ;)

Back
Topp