Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ca 100 meter fra sykehuset til hybelen vår, så jeg regner med han stikker dit å dusjer å bytter klær. Ellers har jeg pakket snacks til han i min bag. Kamera med lader og telefonlader er også godt pakket i min bag. Han har plassert bilsetet i bilen allerede. Hehe! Nå er han klar for å bli pappa.
Sokker
T-skjorte
Boxer
Ett skift m/ bukse og genser
Tøfler
Deo
Tannbørste
Ellers er det hans ansvar å ta med mobilladere, kameralader til speilrefleksen og drikke + snacks. Det henger en lapp på fødebaggen hvor det står OBS - husk ........... osv.
Jepp, bor litt unna sykehuset…
Ble anbefalt å pakke med et ekstra skift til mannen og toalettsaker til han… Så har han med kamera, lader, mobil++
Så han har pakket i en egen sekk
Vi har en halvtime hjem fra sykehuset og jeg tenker at pappaen drar hjem når fødsel er over. At han dusjer og skifter hjemme og sover ut der. De har familierom men tror ikke jeg vil ha det, for han snorker så Måtte isåfall vært noe mat, men han får tenke på det selv...
Jeg har skrevet på en liste hva han bør ha med, men har gitt beskjed om at det får han pakke selv
Han skal ha med
2 t-skjorter
2 boksere
2 par sokker
deodorant
tannkost
ipad og lader
Vi bor 40min kjøring unna sykehuset, så han får reise hjem å hente hvis han føler han mangler noe.