Fødebag: Check!

Yay.. kom gjerne å hjelp meg å skrubbe litt for jeg klarer ikke :( :p

Nå er det bare å hive seg til med litt humping vel.. :D

Wow så effektivt!!! :D

Fødebagen pakket!
Gubben hjemme igjen fra jakt!
Uke 37 mandag!
Alt klart til mini!
Hvert rom i huset skrubbet fra tak til gulv!

Rier: kom igjen:)
Wow! Gratulerer :)

Her er fødebagen pakket igjen (fant ingenting jeg kunne la ligge igjen hjemme, selv på andre gjennomgang.)
Mannen er alltid hjemme, unntatt når han er på jobb 10 min unna.
Mangler bare å skru opp sprinkelseng, og sette bilsetet i bilen.
Ingen rom er vasket... :(
Jaja, går ut i perm om en uke, så da får jeg bruke vasking som modningshjelp :)

Fødebagen pakket!
Gubben hjemme igjen fra jakt!
Uke 37 mandag!
Alt klart til mini!
Hvert rom i huset skrubbet fra tak til gulv!

Rier: kom igjen:)
Så flink du er :D
Lykke til med siste innspurt!!

Å så flink du er! Her har begynt på fødebagen i dag og fått pakket litt ut og ryddet kjelleren sånn nesten ferdig:) så i morgen skal vi sette sammen stellebord og grindseng og klesskap innredning:) og få plass ting!:)

Så herlig :-D Gratulerer!
Kjenner et stikk av misunnelse ja..! Men sånt kommer jo ikke av seg selv, så får vel bare brette opp ermene og sette i gang, skal jeg kunne si det samme når jeg runder 37 uker om 2 uker! :-D :-o

Så flink du er :)

Jeg får ikke pakket noe fødebag jeg, bruker jo alt jeg skal ha med meg liksom :oops:

Den skal jeg begynne med nå ! Fikk kjøpt inn litt i går så da :) men aner ikke hvor mye man skal ha med av alt da Hehe xD

Kom gjerne til meg også å skrubb huset :P hihi

Flink du er! Mannen her har stått på. Huset er snart klart. Baggen er så godt som ferdig. Bare små ting igjen. Lista ligger oppå på det som mangler. Ikke noe viktig. Bare kamera som må få bli ladet og satt inn minne som er det viktigste.. men vi har jo mobil.

Her blir fødebagen pakka om 2 uker. Skal feire bursdagen til guttungen helga som kommer og neste helg der igjen, så da blir det tatt husvask og vindusvask til det. Og når den siste bursdagsfeiringa er ferdig, da kan lillesøster tenke på å komme ut. Men ikke før det, derfor pakker jeg ikke bagen enda ;) Har ikke vaska klea hennes heller, blir nok om 2 uker det å :)

Har igrunn ikke noe skikkelig bag....
Er det teit å bruke sånn liten-koffert? :confused:

Back
Topp