Fødeavdelingen

Februarfrø♡

Forelsket i forumet
Hei :Heartred
Er det noen her inne som også ser på fødeavdelingen? Jeg synes det er så koselig, spennende, trist, morsomt og fantastisk.
Jeg så på det når jeg var gravid med førstemann også. Kommende pappa skjønner ikke hvorfor jeg vil se det. Se andre ha det vondt, se andres gørr. :hilarious:
Men jeg liker det :hilarious:

:anyone

Jeg har begynt å se det nå. Gråter i hver episode:hilarious:Kjenner jeg gruer meg veldig til fødsel, men av en eller annen grunn føler jeg at jeg forbereder meg litt mentalt av å se fødeavdelingen :hilarious:
Jeg gråter også mye :hilarious: Det er så fint å se på :dummy::dummy:

Jeg har sitt på det mange ganger :hilarious: men blir mer redd pga jeg hadde en problematisk fødsel med guttungen :(

Jeg har sitt på det mange ganger :hilarious: men blir mer redd pga jeg hadde en problematisk fødsel med guttungen :(
Huff, ja. :( Man vet aldri. Det er alltid forskjellig, vi er forskjellige og det er utrolig mange følelser involvert.
Klem til deg:smiley-angelic003

Har sett hver episode flere ganger :D Så på det i forrige svangerskap og kommer helt klart til å se det nå også. Føler at det forbereder meg mentalt :)

Jeg så veldig mye på det tidligere og syns det var syperkoselig! Men etter en veldig vanskelig, og for meg traumatisk fødsel med førstemann har jeg ikke klart å se fødeprogram på tv i ettertid. Føler jeg har fortrengt hele fødselsopplevelsen, lagt det i en boks og pakket den bort. Gruer meg veldig til å kjenne på følelsene igjen, er redd for at det skal ende opp likt eller verre denne gangen:nailbiting: Må nok snakke om dette med jordmor etter hvert...

Jeg så alt sammen før jeg fikk førstemann. Både norsk og utenlandsk, alt man kunne finne av fødsler osv.
Med andremann skulle vi ha vår første hjemmefødsel, så da så jeg alt som hadde med det å gjøre.
Men nå føler jeg ingen behov for å se noe slik. Tror det har litt med at jeg ikke kjenner meg igjen i så mye, så da føles det liksom ikke relevant. Og så vet jeg jo hva jeg går til, og hva som ble gjort riktig og hva som kunne vært gjort bedre osv.

Nå fødte jeg i mars i 2019 og fram til da har jeg sett alt. Tror ikke det er kommet noe nytt etter den gang?

Var heelt oppslukt i det programmet :)

Back
Topp