Fødeavdelingen

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Håper ikke det bare er meg som sitter og ser på med tårer i øynene [emoji24] !!

Det er noe med å sitte her og kjenne på spark og ha 5 uker igjen til termin, og så se alle de vakre små komme til verden [emoji173]️

Sååå enig!!

Ditto!

Har sett alt som ligger på Dplay og gråter like mye hver gang en baby kommer til verden[emoji173]️[emoji173]️

Så koselig å se på :D så mye på det når jeg ventet førstemann. Flere anbefalte å ikke se, men selv følte jeg det ga ett fint og trygt inntrykk av en fødsel ;D

Elsker det[emoji7] jeg griner og samboer brekker seg[emoji23]

Kan også anbefale jordmødrene som ligger på NRK [emoji173]️

Kan også anbefale jordmødrene som ligger på NRK [emoji173]️

Begynte å se igår, bra det også![emoji7] Hoppa over episode 5 i sesong 1, når jeg leste at den handlet om en dødfødsel! Det turte jeg ikke se på[emoji174]

Jeg har sett litt på når jeg tilfeldigvis svitsjer innom, og selv om det er rørende med babyer blir jeg litt småtraumatisert og, haha. Selve fødslene er helt greit, men jeg syntes det er så kleint å være helt oppi parene som skal ha barn, så det blir litt putetv for meg. :bag:

Men jeg sitter å ser gjennom alle sesongene av Call the Midwife nå på Netflix (heter Nytt liv i east end på NRK), det er koselig :D

Jeg har sett litt på når jeg tilfeldigvis svitsjer innom, og selv om det er rørende med babyer blir jeg litt småtraumatisert og, haha. Selve fødslene er helt greit, men jeg syntes det er så kleint å være helt oppi parene som skal ha barn, så det blir litt putetv for meg. :bag:

Men jeg sitter å ser gjennom alle sesongene av Call the Midwife nå på Netflix (heter Nytt liv i east end på NRK), det er koselig :D

Helt enig at Call the midwife er en koselig serie [emoji7] anbefales!

Back
Topp