Fødeavdelingen

AprilGlede

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Flere enn meg som benker seg foran tv-en på tirsdagskvelden for å se fødeavdelingen?

Syns det er ukas høydepunkt på tv-en!!
Blir både rørt, lattermild og kjenner tildels på gruing til det er vår tur....Nærmer seg veldig!!

Det skremmer meg altfor mye dessverre :( [emoji14] Ellers er det jo et veldid rørerende og spennende program.

Jeg er tydligvis litt rar, for som førstegangs så skremmer ikke fødeavdelingen meg i det hele tatt. Synes det ser så enkelt ut, haha!
Ukas høydepunkt :D også griner jeg litt hver gang en baby kommer. [emoji173]️ Prøver å se mest mulig sånt for å forberede meg på det verste og heller bli positivt overrasket. :D

Det skremmer meg altfor mye dessverre :( [emoji14] Ellers er det jo et veldid rørerende og spennende program.
Skremmer meg også litt, innimellom...Og kjenner at flashbacks fra tidligere fødsler dukker opp...Men, mest av alt syns jeg det er rørende og fantastisk [emoji175]

Jeg er så glad for at mannen er så interessert i å se! Jeg endte opp med å måtte se de siste episodene på nytt fordi han også ville se. [emoji4] Det virker som han synes det er en veldig god måte å forberede seg på. Han er blant annet ikke så glad i blod og slim og sånn, og nå vet han omtrent hvor mye sånn han må forholde seg til :p

Jeg er så glad for at mannen er så interessert i å se! Jeg endte opp med å måtte se de siste episodene på nytt fordi han også ville se. [emoji4] Det virker som han synes det er en veldig god måte å forberede seg på. Han er blant annet ikke så glad i blod og slim og sånn, og nå vet han omtrent hvor mye sånn han må forholde seg til :p
Akkurat samme her hos oss [emoji175]

Jeg tar opp fødeavdelingen og ser det når mannen er på arbeid :)

Her sitter vi begge å ser på det. Syntes det er en fin måte for oss å forberede oss litt da dette er vår første. [emoji4]

• Liker
Reactions: CSS
Har det på opptak og ser på det alene.
Har sagt til samboer at jeg sletter de ikke og ar han må se minst en episode så han vet litt. Vi hadde jo hastekeisersnitt sist så vi aner jo virkelig ikke hva vi går til om vi går til termin/vaginal fødsel denne gangen.
Har meldt oss på fødselsforberedende kurs 28 februar så få forhåpentligvis litt informasjon der også ( om ikke det har blitt baby før det da)

Ser på det sammen med sambo, han er like giret som meg på å se det :)
Vi har ikke tv-kanaler, men ser det på nett via D-play :) 99 kroner måneden, tips til de som vil se, men ikke har kanalen :)

Back
Topp