Fødeavdelingen..

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Ehm er det virkelig SÅ ille?! Hu skriker og skriker som en galing jo... Nå blei jeg skremt hvertfall :S

Ehm er det virkelig SÅ ille?! Hu skriker og skriker som en galing jo... Nå blei jeg skremt hvertfall :S

Men fra egen erfaring, jeg skreik ingenting. Men en fødsel er det vondeste jeg noen gang har vært borti !!

Ikke for å skremme, men et bare ærlig :)

Hehe, alle er vel forskjellige, husker at jeg faktisk skreik / brølte under fødsel. Tenk heller at hadde det vert sååååå grusomt som vi av og til hører, leser eller ser så hadde vel ikke noen kvinner gjort dette om og om og om igjen??? Husk at det finnes mange gode fødsler også ;) Og det selv om de er vondt...

Eg holde heller kjeft eg når eg får vondt :) så ingen Brøling på meg .. Men sa noen stygge ting Akuratt då han sto i åpningen :) fa.. i hel.... Dra han ut :):) Hehe ..

Jeg er klar for smerte, men blei litt satt ut av måten hun reagerte på :) Men men alle er forskjellige og godt er det :D Hadde vært en kjedelig verden hvis ikke

var stort sett stille og rolig, men akruat da hun skulle ut måtte det komme noen sunnmørske gloser som førdedamene lo av :P

Er jo ekstremt forskjellig hvordan man opplever en fødsel, jeg syntes det var veldig vondt, men forventet at det skulle være mye verre.

Back
Topp