Fødeavdelingen :)

min lille hemmelighet :)

Betatt av forumet
Da er det fødeavdelingen på FEM! :) Helt hekta på det programmet :P

Samme her:-) må ta det opp hvis jeg ikke er hjemme. Gråter hver gang !!

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Jeg har ikke kunnet se slike programmer etter min egen fødsel, jeg. Det gikk så veldig ille, så jeg takler hverken å se enkle eller tøffe fødsler :s Er vel på tide å komme over den kneika snart.

Gråter også hver gang :P

Jeg suger til meg all info jeg kommer over for å være forberedt.. Det er jo så mye som kan skje :/ Jeg begynte å blø mye sist og presset over en time, men fikk henne ut før de kom med tanga :)

Skjønner det er vanskelig hvis man selv har hatt en veldig vanskelig fødsel..

Får aldri med meg hele, men ser slutten når jeg kan (har en fireåring jeg skal ha i seng rundt 19.30). Fikk med meg siste halvdel i dag. Syns det var fint å se en med leppe-spalte i kveld. Ikke fordi jeg ønsker noen noe sånt, men fordi minsten vår er født med leppe- og kjevespalte. Husker hvor spent jeg var på om det var ganespalte eller ikke, noe det ikke var :)

Gråter også hver gang :P

Jeg suger til meg all info jeg kommer over for å være forberedt.. Det er jo så mye som kan skje :/ Jeg begynte å blø mye sist og presset over en time, men fikk henne ut før de kom med tanga :)

Skjønner det er vanskelig hvis man selv har hatt en veldig vanskelig fødsel..

Min fødsel var helt fantastisk!!:)
Eller med noen små feil! Gutten satt fast og presset i 3 timer! Slapp tanga, noe jeg syns er rart i etter tid :p

Sitter og ser Fødeavdelingen og nå har de flyttet seg fra England til USA. Det er en helt annen "stemning" der. Jeg hadde aldri klart å ha hele familien rundt meg på fødestua! Jeg syns det passet veldig bra med pappaen og de som måtte dukke opp av sykehusansatte, jordmor, barnelege osv...

Back
Topp