Fødeavdelingen

hehehe... jeg blir helt på gråten bare jeg ser en dame med rier jeg.. haha.. snakk om å være hormonell! Ja, jeg er litt skremt jeg også for selv om jeg har en jente på 3 år så ble hun tatt med ks så etter 7 cm åpning vet ikke jeg hva som skjer!! hehe.. Grugleder meg!

Lastet ned alle sesongene jeg (3 stk fra uk), så har sett dem for en stund siden. Men siden det ikke er bedre ting å ta seg til, ser jeg dem på tv for 2.gang...
For meg så hjelper det å kikke på fødeavdelingen. Er ikke så kjemperealistisk har jeg blitt fortalt, men lærer jo litt om progresjon av fødsel...

Har også gått på nrk.no og sett jordmødrene der... er kjekt å se altså, men skjønner det er smak og behag...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

hos meg er det trinity og susannah som går på fem... jeg som gjerne ville se fødeavdelingen!

Eg elsker å se sånne serier altså :)
Blir ikkje skremt i den forstand..
Bare grue meg litt til smertene :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Går dem på kveldstid? ?

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Ahha :D Da skal eg følge med i kveld :p

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Sitter og ser på nå og hun som nettopp fødte mistet all smerte når hun fikk epidural. Hvorfor gjorde ikke jeg det??? Urettferdig ;)

De to andre gangene jeg har ventet på fødsel synes jeg sånne programmer var kjempe fascinerende og ville få med meg alt, men nå denne gangen orker eg ikke å se på de, har holdt meg unna hele graviditeten, tror eg gruer meg mer til fødselen denne gangen...

Venter en liten prinsesse ❤❤❤

Noen som så på i dag tidlig?

Lo så jeg nesten tisset på meg av han mannen som bare trykket på fjernkontrollen til lyset når han skulle ringe etter jordmor. Makan til svimete mannfolk! Ha ha :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Kan anbefale "hjælp vi skal føde" på www.dr.dk. Litt mer "norske" fødseler!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp