Fødeavdelingen

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Slo på nå.. og fikk akutt fødselsskrekk :P

Sitter å ser på nå:)
Mann og barn var hjemme hele forrige uke, så det ble minimalt med egentid forran tv'en:)

Ser på det selv nå. :) Hun ene satt jo å holdt seg for ørene for å slippe å høre på skrikinga. :p

Har spekulert på vannfødsel, men tror kanskje jeg ombestemte meg nå.. så jo ut som hun bada i blod :(

De tapper ut vannet med en gang, så du som føder vil knapt legge merke til det blodige vannet. Babyen i armene dine vil ta all oppmerksomheten din:)

Blir alltid usikker på hvordan jeg vil føde når jeg ser på dette. Men jeg tror ikke man tenker over at det er masse blod i badekaret når man sitter der med babyen i hendene, for å være ærlig. :) Men har har begynt å vurdere epidural når jeg sitter å ser på dette. :p

Jeg tror jeg må være oppi situasjonen før jeg bestemmer meg :P

Han afrikanske pappan var jo veldig.. hjelpsom? :P

Hadde samboeren min begynt sånn, så hadde han blitt kasta ut eller fått ett skikkelig balletak for å fått ham til å holde kjeft. :p Jeg kommer vel til å ta alt av smertesmertestillende jeg får tilbud om jeg! Lav smerteterskel her i gården. :p

Syns den britiske versjonen av serien er bedre enn den amerikanske, får jo se forskjellige fødsler! :)

Og de skriker ikke som om de er døden nær. I den amerikanske versjonen så roper de og kauker som om de skal dø, og gjerne sitter hele familien på rommet og ler og tuller. Det irriterer meg litt. :p

Og de skriker ikke som om de er døden nær. I den amerikanske versjonen så roper de og kauker som om de skal dø, og gjerne sitter hele familien på rommet og ler og tuller. Det irriterer meg litt. :p
I går var det ei som skreik på det britiske.. Første gangen jeg har blitt litt redd for fødselen faktisk.. Hun hørtes ut som om noen holdt på å skjære i henne med en smørkniv altså, helt sprøtt..

I går var det ei som skreik på det britiske.. Første gangen jeg har blitt litt redd for fødselen faktisk.. Hun hørtes ut som om noen holdt på å skjære i henne med en smørkniv altså, helt sprøtt..
Glad jeg ikke så det! Har fødselsangst fra før av, og piner meg selv med å se på sånne programmer. Tror jeg bør snakke med jordmor om dette altså. :p

Back
Topp