Fødeavdelingen

MTDC

Forumet er livet
VIP
Det ryktes at det har vært skikkelig action der i dag.. Noen som fortsatt ser på/tar opp?

Ja, jeg så på. Var ganske drama ja :p Mormoren og bestemoren var med på fødselen og begge ville ta bilder av den nyfødte rett etterpå og da begynte dem å krangle fordi den andres håndvar i veien osv. så dem gikk på gangen og da begynte dem å sloss :p Syns synd på mora, hu satt i senga og gråt fordi dem oppførte seg sånn.

Ja, jeg så på. Var ganske drama ja :p Mormoren og bestemoren var med på fødselen og begge ville ta bilder av den nyfødte rett etterpå og da begynte dem å krangle fordi den andres håndvar i veien osv. så dem gikk på gangen og da begynte dem å sloss :p Syns synd på mora, hu satt i senga og gråt fordi dem oppførte seg sånn.
Hihihi! Ganske fantastisk! Har på opptak, men har ikke sett på på evigheter.. Tror jeg må se på i dag, ja;-)

Åh, nå angrer jeg på at jeg har slått av serieopptak!

Åh, nå angrer jeg på at jeg har slått av serieopptak!
Skulle vært mulig å sende opptak til hverandre så skulle du fått fra meg;-)

Søren at jeg glemte det! Alt hva de finner på der. Hørte nyss om at det var ei som fødte uten doping også, det er vel første gang på den serien?

Søren at jeg glemte det! Alt hva de finner på der. Hørte nyss om at det var ei som fødte uten doping også, det er vel første gang på den serien?
Neida.. Var en naturlig vannfødsel rett før jeg fødte.. En av de første jeg har sett som ikke fødte i seng.. Var litt gøy for jm trodde det nærmet seg så hun gikk mot døra for å hente en jm til.. Så sier den fødende: "The baby is coming"... "It's out".. Jm rakk ikke tilbake til badekaret engang så ho tok imot ungen selv... Var 5. barnet eller noe da:-P

Morsomt, den tror jeg ikke jeg så. Må være litt artig å ta imot babyen selv. :)
Ja, jeg ville egentlig det, men ene beinet sovna pga epiduralen så jeg måtte ligge på rygg og jm måtte tøye litt for å få henne ut.. Fikk kjent på toppen av hodet før hun kom ut da:-) Det var litt gøy:-)

Fy flate for noen irriterende kjerringer!!!!! Jeg har de i vranghalsen allerede og fødselen er ikke ordentlig i gang engang...

Back
Topp