Fødeavdelingen!!!!!!!

Lykke-liten

Betatt av forumet
Hva i huuuleste er det dem driver med????? om dem tror det er en fare for at barnet kan dø om det blir født normalt, hvorfor tar dem ikke keisersnitt da??? virker jo heeelt sprøtt.. eller er det bare jeg som er litt følsom?? virka greit dramatisk for meg!!

Det var dramatisk ja! Satt nesten og holdt pusten mens de venta på den første lyden fra babyen!

Ja du kan så si , er USA :-))) og så lenge det er tv, så overdriver dem litt og virker som henter etter på... Hadde jeg vert mora hadde jeg klikket og krevd KS.

skjønner ikke hvorfor dem ikke tok keisersnitt? når det tydelig var så stor risiko for at noe kunne gått skikkelig galt... huff..tror ikke jeg skal se på dette mer.. blir bare frustrert;p

Ved lignende i england bare jobbet de på, og legen fikk utbarnet uten dramatikk. Men på programmet idag var det jo dødennær opplevelse omtremt. Min konklusjon er at dette er usa og drama drama...

Ved lignende i england bare jobbet de på, og legen fikk utbarnet uten dramatikk. Men på programmet idag var det jo dødennær opplevelse omtremt. Min konklusjon er at dette er usa og drama drama...
Huff ja, får håpe det er sånn.. for så jo ut som det var døden nær både for mor og barn! nei, tror jeg holder meg unna di seriene der!

De drar den ganske langt på føde stuene her i Norge også..... Hender man må trygle og be,men ikke tro du får noe hjelp av den grunn!

Back
Topp