Fødeavdelingen...

Fytti jeg gråter når babyene kommer ut :-p

Da fikk jeg også noe å se på :)

Jeg gruet med fra til å føde nr 2, men da det gikk fort så ser frem til at det skal gå enda fortere denne gangen :)

Gleder meg til fødselen jeg.. selvom d var grusomt vondt å jeg kasta opp som en gris under riene.. Men bare selve opplevelsen var enorm, det å vente på å få treffe vidunderet sitt, spenningen, gleden å alt som var med hele stemningen.. Gleeeder meg til fødselen :D

Gleder meg til å sitte med rie telleren å vente på å gå opp på føden:) og gleder meg til etter fødselen:p gikk bra forige gang, veldig fin fødsel, men har hørt at nr 3 er en luring..? Flere som har hørt det?

Har også hørt at nr 3 kan være en luring, men her har jo de to første blitt tvunget ut (induserte fødsler) så vet ikke hvor mye lurere denne skal være :P

Jeg tenker som så om fødselen, den varer bare noen timer (evt. mange), men plutselig så er den over og man har fått verdens beste premie.

ble skikkeli facinert i dag av det unge paret der som nesten ikke hadde penger til mat, men en baby ska de ha...? å så syklet han rundt med henne i ei vogn bak, for de hadde så dårlig råd.. får litt vondt i hjerte mitt når jeg ser noen sliter så veldig...

Her var nr 3 en luring ;-)
Jeg ser også på Fødeavdelingen, gråter som bare det når babyen kommer ut men må si jeg grugleder meg. Den følelsen når man kjenner at babyen har kommet ut, det finnes ikke noe bedre enn det, men de riene før man begynner å presse... Huff... Håper jo, siden det blir fjerde fødsel, at riene blir overkommelige og babyen bare 'sklir' ut, hehe. Men nei, det blir jo selvfølgelig ikke det. Jeg så en gang et program på TV om storfamilier, da ventet en dame baby nr 15! Og til og med det var en ganske lang og tøff fødsel, hadde jo tenkt at med 14 fødsler går det superlett... :-)

Gleder meg til å sitte med rie telleren å vente på å gå opp på føden:) og gleder meg til etter fødselen:p gikk bra forige gang, veldig fin fødsel, men har hørt at nr 3 er en luring..? Flere som har hørt det?
Har også hørt det:/ Men håper det går like fort og greit som nr to. Åh men når jeg sitter å ser på fødeprogrammer får jeg litt den, uff hvorfor gjør jeg dette om og om igjen! Men svaret gir jo seg selv:)

Back
Topp