Camilla:) Stolt trebarnsmor! 14 Jan 2013 #1 Å se på "Fødeavdelingen" når man er gravid og hormonell er ikke bra altså. Djises. Tårene trilla, haha!
Å se på "Fødeavdelingen" når man er gravid og hormonell er ikke bra altså. Djises. Tårene trilla, haha!
H hemmeligennsålenge September 2013 <3 14 Jan 2013 #3 hehe ja de episodene såg jeg på når jeg gikk gravid med både angelica og aron, og det var et tårehav hehe
hehe ja de episodene såg jeg på når jeg gikk gravid med både angelica og aron, og det var et tårehav hehe
H Hemmligheten Flørter med forumet 14 Jan 2013 #4 Huff, har lasta ned hele sesongen, sitter å griner og snufser på kvelden etter snuppa er lagt....kjenner eg gleder meg skikkelig til fødselen
Huff, har lasta ned hele sesongen, sitter å griner og snufser på kvelden etter snuppa er lagt....kjenner eg gleder meg skikkelig til fødselen
Skillz Gift med forumet 14 Jan 2013 #6 Jeg gleder meg til rett etter fødselen, ikke til selve gjøremålet... Au =P Syns det er såååå spennende med slike programmer. Sett alt av jordmødrene som gikk på NRK, dere sett det? Så det på NRK sin nettside
Jeg gleder meg til rett etter fødselen, ikke til selve gjøremålet... Au =P Syns det er såååå spennende med slike programmer. Sett alt av jordmødrene som gikk på NRK, dere sett det? Så det på NRK sin nettside
S Snokern Elsker forumet 14 Jan 2013 #7 Klarte ikke se det før etter jeg hadde født jeg. Grua meg så fælt. Men må kan jeg se