Fødeavdelingen

des09feb12

Forelsket i forumet
Fødeavdelingen på tvnorge nå kl. 20.30

Jeeej :D

åååh var bra du sa

For en tragisk fyr....emoticon Han som er sammen med hun unge dama som har med moren sin

Jeg hylte og skreik sikkert verre enn hun der :s Huff, tørr ikke å tenke på hva de tenkte om meg :s

Fikk ikke puste, så det eneste som hjalp for meg var å hyle. Ikke greide jeg å ligge i senga heller, måtte sitte på en krakk eller sånn sprettball :p

Off.. Det er no man får flashback

Sitter og ser.. Elsker sånne programmer..:)) Gubben påstår jeg skreik like fælt også men det tror jeg ikke på.. !! :P

Men er det reprise fra ifjor ? Innbiller meg jeg har sett denne episoden før ???

MiniBolle2012 skrev:
Jeg hylte og skreik sikkert verre enn hun der :s Huff, tørr ikke å tenke på hva de tenkte om meg :s

Fikk ikke puste, så det eneste som hjalp for meg var å hyle. Ikke greide jeg å ligge i senga heller, måtte sitte på en krakk eller sånn sprettball :p

Huff! Det er enda godt! Skrek som en idiot selv. Men det var det eneste som funket for meg. Var den værste smerten ever!!!!

Hmm.. skreik ikke i det hele tatt jeg.. hadde jo ikke tid til det. måtte fokusere fullt på å puste.

Hmm.. skreik ikke i det hele tatt jeg.. hadde jo ikke tid til det. måtte fokusere fullt på å puste. unntatt da jeg lå med pressrier og gutten ikke ville ut og jordmor sa vi måtte vente på legen før vi fikk gjort noe. eller skreik og skreik da brøla jeg.

Back
Topp