Fødeavdelingen

lykkelig mamma til 2

Elsker forumet
regner med det er flere enn meg som ser på[:)] Synes bare det var fantastisk at hun ene brukte lystgass for å komme seg igjennom å få den hormonpillen opp i .......
Jeg har vært igjennom å føde sånn to ganger nå. Og har ikke en gang fått tilbud om smertestillende i den fasen av igangsettingen. Det er faktisk ikke værre enn en gu... Litt værre når de stripper deg samtidig, men dog[8|]

[8D]

Blir helt stressa av hun rødhåra som puster som en gaaaaaaaal.

Ja, å stakkars nå måtte hun inn på haste ks.... Og mannen som ikke vil være med inn. [:(]

ORIGINAL: lykkelig mamma til 2

Ja, å stakkars nå måtte hun inn på haste ks.... Og mannen som ikke vil være med inn. [:(]

Ja[:o]

Syns det er skummelt når hjertelyden tuller sånn jeg

Må være ærlig å si at jeg måtte le 

Altså nei det er ikke godt å ha rier , men haaaaallo[:-][8D]

Men endte opp med å gråte litt for henne da hun måtte ta keisersnitt... ble rørt og bekymra på engang[:(]

ORIGINAL: Drømmeren

Men endte opp med å gråte litt for henne da hun måtte ta keisersnitt... ble rørt og bekymra på engang[:(]

Haha, ja[8D] Bra mamman var med så hun kunne ta litt kontroll på henne[;)]
Og utrolig forskjell litt epidural kan gjøre gitt, kanskje jeg må teste det
neste gang[:-] (ikke det at jeg var så ille altså :P)

Nei, det der var mye bråk tidlig i prosessen[8D] Synes hun Joy dama var morsom også, jeg da. Så sint på mannen og han var jo en tafatt dott! Tenk hva hun må tenke når hun ser han på tv!!!

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

ORIGINAL: Drømmeren

Haha, ja[8D] Bra mamman var med så hun kunne ta litt kontroll på henne[;)]
Og utrolig forskjell litt epidural kan gjøre gitt, kanskje jeg må teste det
neste gang[:-] (ikke det at jeg var så ille altså :P)

Jeg lo også utrolig mye av den jenta,ble veldig dumt.
Selv hadde jeg konstante smerter, bare bittelitt mindre vondt mellom riene og ikke pause på ihvertfall 6 timer... Jeg kunne ikke snakke på de 6 timene, for da kasta jeg opp av smerte[&:]
Skrek ikke sånn altså, men nå er jeg typen som heller lar være å si noe. Epidural er himmel i forhold, ble ett helt nytt menneske etterpå. Verden var bare god, og jeg kunne både drikke,spise og lese[:D]
Så det bør du virkelig prøve neste gang, hvis du har enorme smerter, for det HJELPER[;)]

Ja, jeg også tenkte mitt da jeg så hun som fikk modningspille med lystgass. Jeg fikk fire sånne piller og heller aldri smertestillende av den grunn. Jeg reagerte enda mer på at hun hylte i maska. Det var da måte på drama (skriking) i denne episoden.

haha hold på å le meg ihjæl av hun rødhåra som ble helt gal allerede ved 2 cm åpning [:-]... tenkte bare... hun har en laaaaaaaaaaaaaang fødsel framfor seg ja [8D]

jeg ble ganske oppgitt av alle jeg... egentlig mest av moren.. syns hun var kjempekald! Greit,har god tro på at dattera har vært en liten jævelonge. Men syns hun burde vist litt mer medlidenhet og omsorg for dattera, kanskje hun hadde fått det litt lettere da. Først når hun måtte inn å ta ks begynte hun å bry seg. Nei, fytti...

Når går dette programmet???
Har ikke fått med meg noe av dette???????????? [:o]
*villsenestegang* [;)]

By the way, trengte hun virkelig lystgass for å få modningspille?????????????? [:o]
Jeg fikk 5 i løpet av dagen, å jeg fikk ingenting for det...
Kan ikke si jeg syns det var så veldig deilig, men laaaaangt fra vondt [8|]

ORIGINAL: gullemitt09

*villsenestegang* [;)]

By the way, trengte hun virkelig lystgass for å få modningspille?????????????? [:o]

D går på tvnorge, i 8, halv 9 tie trur eg...
Ja, eg syns ikkje heller modningspille jore vondt akkurat... Men di virka litt spesi i d programme samtlige. T å me personale va rare...

ORIGINAL: gullemitt09

*villsenestegang* [;)]

Hihi, ja jeg synes det kanskje var en smule overdrevet. Med første man fikk jeg sånne piller hver 4 time i nesten to døgn før fødselen endelig satte igang. Denne gangen "bare" i 18 timer. Og lystgassen var langt unna da for å si det sånn.[;)]

Back
Topp