Fødeavdelingen

**tvilling85**

Forumet er livet
Hadde sambo oppført seg som han faren og sønnen der så hadde han gått på hue og ræva ut av rommet ganske fort jaah [8D]

ORIGINAL: **tvilling85**

Hadde sambo oppført seg som han faren og sønnen der så hadde han gått på hue og ræva ut av rommet ganske fort jaah [8D]

SIGN![8D]

stakkar hu med keisersnitt.min var tre uker for tilig men ble tatt med keisersnitt så kjenner meg igjen ja

ORIGINAL: mybabylove

stakkar hu med keisersnitt.min var tre uker for tilig men ble tatt med keisersnitt så kjenner meg igjen ja

Hva som gjorde hun trengte det?
Fikk det ikke helt med meg [&:]

I know!! SYns det var ganske spesielt å ha med sønnen sin på 18 år og jeg da[8|]

ORIGINAL: mammamilla

Lurer jeg også på. Og var det noen komplikasjoner med babyen hennes?

ORIGINAL: novembermams

ORIGINAL: mammamilla

Lurer jeg også på. Og var det noen komplikasjoner med babyen hennes?

Han hadde et hull ved navelen som gjorde at involler og tarmer stakk ut, men vet ikke om det var grunnen til keisersnitt akkurat den dagen.

Jeg også lurte på denne sønnen...og hvorfor i alle verden ville han være der også..snåååålt...

definitivt!!!!

Tenkte det samme[8D]

Så 5 minutt så gadd jeg ikke mer, syntes ikke dette var så bra jeg.. jordmødrene (både norsk og svensk) var myyye bedre!

ja fysj ,tenk å ta med en voksen sønn på fødselen[:'(] faren var jo dritbarnslig..hadde kasta han på hodet ut,jeg hadde ikke takkla å hatt han inne på rommet....

så dere hvor mye som kom ut av magen på den lille babyen...stakker foreldrene,håper legene klarer å operere det...

ORIGINAL: 4 blå hjerter

ja fysj ,tenk å ta med en voksen sønn på fødselen[:'(] faren var jo dritbarnslig..hadde kasta han på hodet ut,jeg hadde ikke takkla å hatt han inne på rommet....

så dere hvor mye som kom ut av magen på den lille babyen...stakker foreldrene,håper legene klarer å operere det...

Ja stakar liten, så helt forferdelig ut [&:]

Æsj. Ha med sønnen sin da gitt [&:] Og for en fjompenisse til far [:o] Litt spes. hun og da...
Ble litt skuffet over hele programmet jeg [&o]

Jeg også i grunn... syns jordmødrene var bedre.

ORIGINAL: Minismurf

Æsj. Ha med sønnen sin da gitt [&:] Og for en fjompenisse til far [:o] Litt spes. hun og da...
Ble litt skuffet over hele programmet jeg [&o]

Irriterte meg litt over den dama også jeg da... Tilslutt satt jeg vel her og banna og sa at nå måtte hun fanken meg presse!! hehehehe... og han faren hadde fått blitt ute av det rommet og kunne kosa seg med maten sin så lenge han ville.... arghhhhhh... Hadde min bedre halvdel stikki av for å gjøre noe som helst før knøttet var ute hadde jeg hudfletta'n... hahahahaha.....
...og sønnen min hadde aldri fått befinne seg inne på noen fødestue sammen med meg...

ORIGINAL: Moradi

herregud ja [:@]

tilogmed min sambo reagerte på de to..[:)] je hadde særiøst klikka, tenk å oppføre seg sånn da.. flaut det vettu [8|]

Back
Topp