vw*engel Forumet er livet Juli13-jentene VIP 4 Mai 2010 #1 på tvnorge kl 20.30 i morgen kveld!!! gjett om jeg skal kose meg!!!
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 4 Mai 2010 #2 Kjære vene det MÅ dere minne meg på[:)] jeg er senil.
*Mecluc* Gift med forumet 5 Mai 2010 #3 ORIGINAL: *Prinsessa Kjære vene det MÅ dere minne meg på[:)] jeg er senil. det er eg og, men derfor er det så greit med alarm på¨mobilen som eg setter på hver gang det er noe eg skal huske[;)][:D]
ORIGINAL: *Prinsessa Kjære vene det MÅ dere minne meg på[:)] jeg er senil. det er eg og, men derfor er det så greit med alarm på¨mobilen som eg setter på hver gang det er noe eg skal huske[;)][:D]
Babelle Forumet er livet 5 Mai 2010 #4 Hehe, har allerede satt det på opptak tilfelle jeg glemmer det [:D]
Brødhuet Forumet er livet Mailykke <3 5 Mai 2010 #6 oi! Det må jeg huske å be sambo ta opp! Jeg skal nemlig på middag med Carina Ballerina! En skikkelig jentekveld. Noe jeg sårt trenger. INGEN BARN ELLER MANN![:D][:D]
oi! Det må jeg huske å be sambo ta opp! Jeg skal nemlig på middag med Carina Ballerina! En skikkelig jentekveld. Noe jeg sårt trenger. INGEN BARN ELLER MANN![:D][:D]