Fødeavdelingen USA

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Ligger her å se opptak av fødeavdelingen USA. Si meg hvorfor er det ikke en eneste en som kommer inn med rier? Sånn henger opp av veggen som jeg har gjort?

Har alle vannavgang? Og får alle oxitocin drypp? Syns det er så vanskelig å forstå at fødsel kan være så forkjellig fra land til land? De britiske og danske episodene var jo mye mer like norske forhold;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ja.. Du ser jo i amerikanske filmer at vannet alltid går først. Hihihi.. Det er vel egentlig bare 10-15% sjans for at en fødsel starter med vannavgang. Resten starter med rier..
Har ikke sett den am.versjonen. Hvilken kanal går den på? Og når?

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Ja.. Du ser jo i amerikanske filmer at vannet alltid går først. Hihihi.. Det er vel egentlig bare 10-15% sjans for at en fødsel starter med vannavgang. Resten starter med rier..
Har ikke sett den am.versjonen. Hvilken kanal går den på? Og når?

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Fem kl 09:45 på hverdager.

Er veldig glad jeg ikke skal føde i USA, synes damene blir helt passive ifht egen fødsel, bare masse oppmerksomhet på de rundt (leger og familie)...

I Staten min veninne bor, velger du keisersnitt hvis du ene og alene har lyst til det. Hvis du vil bli neddopet herfra til månen, får du også det.
Da hun fødte, ble hun satt i gang på sin termindato (ikke overtid altså) Hun fikk Sobril for å roe nervene, fikk Morfin da hun hadde svake åpningsrier, ellers supplerte de med lystgass OG Epidural på opptakten av fødselen, Hun kjente faktisk ikke en dritt da babyen kom ut :-)

Hun syntes dette var toppen!! :-) -Jeg syntes det var ekstremt...Fødsel behandles synonymt med et vanlig kirurgisk inngrep liksom...

I Staten min veninne bor, velger du keisersnitt hvis du ene og alene har lyst til det. Hvis du vil bli neddopet herfra til månen, får du også det.
Da hun fødte, ble hun satt i gang på sin termindato (ikke overtid altså) Hun fikk Sobril for å roe nervene, fikk Morfin da hun hadde svake åpningsrier, ellers supplerte de med lystgass OG Epidural på opptakten av fødselen, Hun kjente faktisk ikke en dritt da babyen kom ut :-)

Hun syntes dette var toppen!! :-) -Jeg syntes det var ekstremt...Fødsel behandles synonymt med et vanlig kirurgisk inngrep liksom...
Oj- da er det ikke spill for galleriet altså. Jeg er ikke keen på å ha med meg hele familien på fødsel- det er for meg og min mann.

Her har mannen sagt at han stikker av om noen andre slektninger skal være med...
Jeg er i grunn enig - det er en ting for oss to...

Back
Topp