Fødeavdelingen torsdag

Vårmamma

Forelsket i forumet
Jeg blir helt satt ut av ho latviske dama som driver og sminker seg mellom riene. Ho ligger der og skal føde også må ho bare sminke seg ltt?!

Ja nå har vi sjansen til å lære noe her! :P Husk å pakk ned sminken så vi får sminka oss imellom riene, og så må vi sende gubben på gangen siden fødselen er litt "intim" :P

Syntes litt synd i barnefaren jeg :(

Veldig rart at hun ikke vil ha han der når hun ikke skjønner hva som blir sakt engang. Burde jo vært betryggende å ha han til å oversette. Men men

Enig med dere, måtte jo være bedre å ha ham i rommet når han faktisk kan forstå det som blir sagt og hun ikke har peeeeiling.. Men, viktigere å "ta seg bra ut" antar jeg.. :)

Ho har jo en vanskelig fødsel spm hun selv sa hehe huff. Men tårene kommer nå pga ho andre de må bruke tangen på. Uff liker ikke den

Det å føde er en hemmelig kvinnegreie, Men på skreve på TV er greit...

Kjente jeg ble litt sur når han såvidt fikk komme inn og se, og så ble sendt ut igjen.. kunne han ikke få ta del i øyeblikket?? bah..

Forstår hun latviske dama veldig godt. Hun gjør slik som det er vanlig for deres kultur. De har en totalt forskjellig tankegang der enn hva vi har her i Norge..
Ellers kom tårene som bare det når babyene ble løftet opp på mors bryst. Tenk at om noen få mnd er det vi som er i den samme situasjonen!!! <3

Forstår hun latviske dama veldig godt. Hun gjør slik som det er vanlig for deres kultur. De har en totalt forskjellig tankegang der enn hva vi har her i Norge..
Ellers kom tårene som bare det når babyene ble løftet opp på mors bryst. Tenk at om noen få mnd er det vi som er i den samme situasjonen!!! <3

Når de kom inn på sykehuset så fortalte de at i litauen fikk fedre være med på fødselen, og mora hennes synes også hun var teit som sendte han ut..

Men ja, tenk at det skal bli vår tur <3 Sprøtt!! :D

Så ikke starten jeg :) Det ligger i deres kultur å alltid vise seg fra sin beste side.. Betydde vel mer å holde det enn å ha mannen med seg.. Men det får være hennes valg.. Er så ymse ;)

Eg så ikkje programmet, men hallo? Sminke seg UNDER fødsel? Jiises ....

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Tenkte først at det at hu ikke ville ha med mannen er jo forsåvidt en kulturgreie og et valg hu må ta, men etter ungen var kommet ut og han fikk se ungen i 1min, så ba hu han om å gå igjen????, da ble jeg trist på han sine vegne kjente jeg. :(
Og det var for intimt for at mannen kunne se hu i fødsel, men et helt kamerateam kunne hu ha der? :salut

Back
Topp