Fødeavdelingen på TvNorge

Fru Novia

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Hei, ser at programmet Fødeavdelingen skal begynne på TvNorge på onsdager 20:30...
Er litt usikker på om jeg tør å se det? Syns det er skummelt nok som det er, hele greia?

Skal dere se det?

Jeg skal :)

Jeg skal helt klart se det! Men jeg er sykepleier og skal se mye rart før det skremmer meg 

Det vil eg sjå, flott at du sa at det begynner.

Jeg så på det da det gikk sist. Gikk vel i fjor... Håper det er nye episoder :) Er ikke noe skummelt å se på.. heller tvert imot :)

det er visst en britisk versjon altså...  år 2 står det.. det er vel kanskje sesong 2 det da.

mailene89 skrev:
Jeg skal :)

å se fødsler er jo så gøy

Jeg tenkte jeg skulle se det :-)

Jeg skal se det. Når jeg skulle ha nr2 følte jeg med på jordmødrene på nrk, fantastisk serieemoticon

Jeg skal ikke, det krasjer med favoritt programmet mitt " Game of Thrones"..
Men sånn ellers så kan man se jordmødrene gratis på nrk sine nettsier også sender  tv3 sykehuset med innslag fra voss fødeavdeling

Alvepike skrev:
Men sånn ellers så kan man se jordmødrene gratis på nrk sine nettsier også sender  tv3 sykehuset med innslag fra voss fødeavdeling

Hehe, godt vi er flere! Men vi bruker opptak på Game of Thrones..;-D

Alvepike skrev:

Hehe, godt vi er flere! Men vi bruker opptak på Game of Thrones..så får vi det med oss vettu, hihi!!

Alvepike skrev:

Hehe, godt vi er flere! Men vi bruker opptak på Game of Thrones..så får vi det med oss vettu, hihi!!

Alvepike skrev:

Jeg vet ikke, skal prøve. Er bare så himla sentimental så stortuter bare jeg ser en nyfødt baby!!!! Men ikke redd for å se fødsler og sånn. Hadde verdens beste fødselsopplevelse med snuppa, selv om det var setefødsel, så er ikke redd for det.

Det må jeg sette på opptak. Må sikkert se det alene, for sånn griner jeg sikkert av nå:P Er ikke redd for å se sånn. De viser nok ikke om det går galt:)

Eg skal se,elsker slike prøgrammer,men tuter som bare dte hber gang eg ser en bebi blir født på fjernsynet,hihi
emoticon

mammamoren skrev:
Jeg skal helt klart se det! Men jeg er sykepleier og skal se mye rart før det skremmer meg 

Sign. denne :))

joda det skal eg nok se.. men i morgen har eg første dag i jobb etter permisjonen min så får ikkje sett det.. men sånn ellers kommer eg nok å følge med..
skremmer meg ikkje. dette er min tredje så vet hva det går i..
Da eg gikk med minsten no så såg eg på fødeavdelingen, jordmødre og sykehuset:)

Back
Topp