Fødeavdelingen på TvN

Tone_80

Gift med forumet
Sjer dåkk på? Stakkars han stakkar'n Ed.. Bære vente på at han ska besvim æ [8D]

Hehe ja jeg er superstressa her jeg sitter og ser på.
Og priser meg lykkelig over min egen fødsel [:D]

ORIGINAL: ehterg

Nu sitt æ å grin å vil ha en baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg også!!! [:(][:D]

ORIGINAL: tigerbebis

ORIGINAL: ehterg

Nu sitt æ å grin å vil ha en baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg også!!! [:(][:D]

Hehe.. Kan ikke sei at d får mæ te å tænk at æ vil ha ein baby te.. Litt flashback te Othelie sin fødsel når hjerterytmen falt, men hu kom heldigvis ut "rætt vei" like ætterpå [&:][;)]

D seies jo d at før første fødsel veit man ingenting om hvordan d blir, når andre fødsel starte tænke man "f**** d va sånn d va ja.." (d tænkt æ faktisk!!) å får man fleir så gruve man bære heile svangerskape [:D] Men æ tænkt seriøst at d va sånn den h**** smertan va ja, men huska ikke nå koss dæm va før d starta.. Merkeli at vi bære kan fortreng d sånn! [:D]

Har tatt opp, skal kose meg med det på fredag [:)]

*like sånne programmer*

ORIGINAL: stinefine

*like sånne programmer*

Kose mæ me Livet på akutten på TLC , å d e vel i kveill! [:D] Greitt å sjå i tilfelle man kjæm oppi nå [8D]

ORIGINAL: Tone_80

ORIGINAL: stinefine

*like sånne programmer*

Kose mæ me Livet på akutten på TLC , å d e vel i kveill! [:D] Greitt å sjå i tilfelle man kjæm oppi nå [8D]

Hihi, det har jeg på serieopptak[;)]
Liker sånne også gitt [8D]

Vet dere om dette går i reprise? Dette går jo selvfølgelig akkurat da noe slik hogstprogram på nrk3 går, så vi må ta opp det visstnok. [8D]

ORIGINAL: Aravis™

Vet dere om dette går i reprise? Dette går jo selvfølgelig akkurat da noe slik hogstprogram på nrk3 går, så vi må ta opp det visstnok. [8D]

D veit æ ikke, men vess du ikke finn d ut så send mail te TvN, dæm e vældi behjelpelig me å svar![;)]

Back
Topp