Fødeavdelingen på tv

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
skjønner ikke hvorfor jeg ser på det, for det er jo så kjedelig!

Men så ser jeg noen som har med seg både mann og mamma og jeg klarer ikke fatte at det går an? Altså mamma og jeg har et fantastisk godt forhold, men jeg vil jo helst ikke ha henne med på akkurat det der.... Og i hvertfall ikke BÅDE mannen og mamma.

kunne dere tatt med mor på føden?

Jeg sitter å griner av det jeg. Jeg ville ikke hatt med meg noen andre enn mannen:)

Nei, det blir samboer eller ingen, ikke aktuelt med noe annet enn gang :P Studenter godtar jeg, det syns jeg er helt greit, men øvrig familie eller venner - aldri :P

Bare meg og mannen, ja:)

Jeg hadde med meg mamma og er så utrolig glad for det, ingen kan trøste meg på samme måte som henne. Samboer var også veldig glad for å ha henne der. Hun skal også bli med i mai når neste melder sin ankomst :-)

Hun gikk alltid ut da de skulle undersøke åpning, men på slutten var det ikke så viktig for min del om hun så noe. hun var ikke der da jenta vår ble født, da hun dro en time før.

Hadde med mamma når jeg skulle ha sønnen min, samtidlig som faren til sønnen var der. Dette gjorde jeg av personlige grunner. Vil ikke gjøre det igjen, men den gangen var det rett ha henne der :-)

Min mor hadde blitt så omsorgsfull at hun hadde gitt meg kvelningsfølelse. Vil ikke ha henne der når jeg føder nei. Allerede nå er hun i modus på at jeg må slappe av, ikke løfte noe osv.

Godt ment, men jeg syns det blir masete i lengden.

Hmmm....mamma er jo alltid veldig god å ha når man er syk og sånn. Kanskje jeg ombestemmer meg når det nærmer seg og angsten kommer. Er jo første gang og ANER ikke hva jeg går til...

Min mor hadde blitt så omsorgsfull at hun hadde gitt meg kvelningsfølelse. Vil ikke ha henne der når jeg føder nei. Allerede nå er hun i modus på at jeg må slappe av, ikke løfte noe osv.

Godt ment, men jeg syns det blir masete i lengden.
Ja jeg tenker også det hadde blitt sånn. Bare jeg er forkjølet så får hun helt vondt inni seg, tror nok at hun skal spares for å se meg føde!

Jeg hadde med mannen og svigermor sist ;)

Omg!

Regner med dere har et relativt supert forhold da?

Svigermor er langt nede på lista altså
Ja vi har et kjempe bra forhold. Så ikke noe problem :)

Denne gangen vil jeg nok bare at det skal være meg og mannen :)

Hmmm....mamma er jo alltid veldig god å ha når man er syk og sånn. Kanskje jeg ombestemmer meg når det nærmer seg og angsten kommer. Er jo første gang og ANER ikke hva jeg går til...

Ja altså man må jo ha med seg dem man har behov for, det er virkelig en påkjenning, men jeg er sjeleglad for at det bare var mannen min og sykehuspersonalet. Mamma er også super når jeg er SYK men som fødende er jeg mer som en døende ku og det tror jeg jeg vil ha færrest mulig vitner til

Jeg hadde søster med meg når jeg fikk førstemann, da var jeg alene og det føltes godt å ha henne med. Denne gang blir det nok bare mannen ja :)

Ja altså man må jo ha med seg dem man har behov for, det er virkelig en påkjenning, men jeg er sjeleglad for at det bare var mannen min og sykehuspersonalet. Mamma er også super når jeg er SYK men som fødende er jeg mer som en døende ku og det tror jeg jeg vil ha færrest mulig vitner til
Hahaha :)) Nå måtte jeg le:)) Døende ku :)) Jeg er bare redd mannen min blir sånn handlingslammet. Når jeg har spurt om han kunne massere korsryggen litt så har han holdt på o 2 minutter, også klager han over såre tomler. Altså...ærlig talt, mann!!!! Hehehe

Hahaha :)) Nå måtte jeg le:)) Døende ku :)) Jeg er bare redd mannen min blir sånn handlingslammet. Når jeg har spurt om han kunne massere korsryggen litt så har han holdt på o 2 minutter, også klager han over såre tomler. Altså...ærlig talt, mann!!!! Hehehe

Min er helt på samme måten, men han viste seg ganske flink på føden likevel. Han gjorde som han fikk beskjed om: stakkars mannen holdt mine 90 kg rundt nakken mens jeg holdt meg i ham siste timen før full åpning og pressier. Og så måtte han holde foten min i 20 min før jenta kom seg ut omsider.

Hadde ikke vært noe særlig med mamma der kjenner jeg

skjønner ikke hvorfor jeg ser på det, for det er jo så kjedelig!

Men så ser jeg noen som har med seg både mann og mamma og jeg klarer ikke fatte at det går an? Altså mamma og jeg har et fantastisk godt forhold, men jeg vil jo helst ikke ha henne med på akkurat det der.... Og i hvertfall ikke BÅDE mannen og mamma.

kunne dere tatt med mor på føden?
Mamma har vært med meg alle tre gangene :) Jeg var 18 år da jeg fødte første, så har det bare blitt sånn. Kun med nr 2 at ikke faren var der og. Mamma er jordmor, og jeg føler det er veldig trygt at hun er tilstede. Men jeg vet ikke denne gangen. Tar det litt på sparket ang det.

Jeg ser også på fødeavdeling om morran denne uka, den fra Sverige... Jeg sitter der og griner, men jeg er veldig lettrørt... I går når det ble bråbestemt keisersnitt hadde jeg sååå vondt av den vordende pappaen... Han var så god... jeg skal KUN ha med mannen min. Alt annet er lang forbi min intimgrense... Vet at svigermor har lyst, men det er ikke snakk om! Ikke mamma heller, da hun også er sånn overbekymra at det kan bli litt slitsomt... Dessuten kan man vel ikke være i en mer intim og sårbar situasjon... Nei, bare mannen for min del. De andre får komme inn når det hele er over...

Back
Topp