Fødeavdelingen på TV

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
TIPS: Fersk serie på FEM startet halv ti i kveld. Blir sikkert sendt i reprise. Syns det var troverdig og ok framstilt - det er jo nabolandet. Men lagt opp på samme måte som serien fra England.

Fikk ikke sett kveldens episode, men vil ha med meg reprisa. De britiste sesongene er jo bare hærlige, men USA derimot...herregud, snakk om å overdramatisere. Gadd faktisk ikke å se de episodene.

Fikk ikke sett kveldens episode, men vil ha med meg reprisa. De britiste sesongene er jo bare hærlige, men USA derimot...herregud, snakk om å overdramatisere. Gadd faktisk ikke å se de episodene.
Enig, de fra USA er litt rart framstilt. Denne fra Sverige er mye nærmere virkeligheten! :)

TIPS: Fersk serie på FEM startet halv ti i kveld. Blir sikkert sendt i reprise. Syns det var troverdig og ok framstilt - det er jo nabolandet. Men lagt opp på samme måte som serien fra England.
Å, jeg elsker å se sånne serier!! Må få sett på er vis...!!:)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Satt på opptak! Likte veldig godt den britiske versjonen, men USA var berre... fæl... So much drama! :rolleyes:

Å, ser på reprise av Fødeavdelingen Sverige nå! Syns det var heeelt greit å se den amerikanske og den engelske, men av en eller annen grunn ble det mye mer realistisk og skummelt på svensk :P Kjenner jeg gruer meg en del nå, spesielt med de vonde kynnerene jeg har hatt de side dagene, de er jo bare en bitte liten smakebit på hva jeg skal gjennom. Usj, skal ikke tenke så mye mer på det merker jeg ;)

Og nå griner jeg som jeg aldri har gjort før!!!!!! Haha, hormonball altså :D

Åh, må få med meg dette neste gang! Elsker sånne serier :-)

Å, ser på reprise av Fødeavdelingen Sverige nå! Syns det var heeelt greit å se den amerikanske og den engelske, men av en eller annen grunn ble det mye mer realistisk og skummelt på svensk :p Kjenner jeg gruer meg en del nå, spesielt med de vonde kynnerene jeg har hatt de side dagene, de er jo bare en bitte liten smakebit på hva jeg skal gjennom. Usj, skal ikke tenke så mye mer på det merker jeg ;)
Ja, den var veldig realistisk! Litt skumlere da, enn når de på amerikansk bare plopper ut etter 2 press og full epidural. ;)

• Liker
Reactions: H27
Synes den svenske serien var veldig bra, liker det litt mer realistisk :P Den amerikanske er jo bare latterlig.

Etter virkelighetssjekken i går med beskjed om at lillegutt kan komme når som helst, skal jeg ikke se på Fødeavdelingen i kveld :P Haha, tør ikke!

Back
Topp