TIPS: Fersk serie på FEM startet halv ti i kveld. Blir sikkert sendt i reprise. Syns det var troverdig og ok framstilt - det er jo nabolandet. Men lagt opp på samme måte som serien fra England.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, de fra USA er litt rart framstilt. Denne fra Sverige er mye nærmere virkeligheten!Fikk ikke sett kveldens episode, men vil ha med meg reprisa. De britiste sesongene er jo bare hærlige, men USA derimot...herregud, snakk om å overdramatisere. Gadd faktisk ikke å se de episodene.
Å, jeg elsker å se sånne serier!! Må få sett på er vis...!!TIPS: Fersk serie på FEM startet halv ti i kveld. Blir sikkert sendt i reprise. Syns det var troverdig og ok framstilt - det er jo nabolandet. Men lagt opp på samme måte som serien fra England.
Ja, den var veldig realistisk! Litt skumlere da, enn når de på amerikansk bare plopper ut etter 2 press og full epidural.Å, ser på reprise av Fødeavdelingen Sverige nå! Syns det var heeelt greit å se den amerikanske og den engelske, men av en eller annen grunn ble det mye mer realistisk og skummelt på svenskKjenner jeg gruer meg en del nå, spesielt med de vonde kynnerene jeg har hatt de side dagene, de er jo bare en bitte liten smakebit på hva jeg skal gjennom. Usj, skal ikke tenke så mye mer på det merker jeg
![]()
Ja, mener å ha sett det på tvnorge.no men der må man betalegår det ann å få sett det på nett??
Har ikke sett at de sender i reprise så langt. Men ny episode i morgen kveld!Når er det reprise..?? Gikk glipp av det jeg :-(
Mener det går i reprise på lørdager i 19-20 tidenNår er det reprise..?? Gikk glipp av det jeg :-(
Jeg er klar(med øyne og ører lukket igjen, bør ikke se slikt. haha)