madison25
Glad i forumet
Jeg er slave av dette programmet, og har vel snart sett alle sesongene minst én gang Men en ting som jeg ser dukker opp av og til i dette programmet er "skulderdystoki" (skrives det sånn?) og det er min aller største skrekk under fødselen..! (altså at skuldrene sitter fast så kun hodet kommer ut) Jeg er LIVREDD for at dette skal skje, og synes det er merkelig at de velger å ta med disse fødselene i dette programmet. Det er jo helt grusomt å se på! Tårene fosser her hver gang.. Virker nesten som at det ikke er så uvanlig at det skjer? Tror nesten jeg må ta dette opp med jordmoren min for det er virkelig blitt en angst som gjør at jeg har begynt å grue meg til fødselen.
Hadde en hard og vanskelig fødsel sist hvor babyen svelget masse forurenset fostervann og måtte ligge 2 dager på intensiven så det gjør jo ikke angsten min bedre heller... Uff, måtte bare få ut litt tanker om dette. Hjelper å snakke om det føler jeg..
Hadde en hard og vanskelig fødsel sist hvor babyen svelget masse forurenset fostervann og måtte ligge 2 dager på intensiven så det gjør jo ikke angsten min bedre heller... Uff, måtte bare få ut litt tanker om dette. Hjelper å snakke om det føler jeg..