Fødeavdelingen nå :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Må bare få sakt det.... Syntes foreldrene skal slutte å blande seg så mye. Det er hennes liv å hennes følelser !!!!

Haha. Jeg hater at jeg ikke har FEM altså...

Du slipper å sitte å grine hver dag på denne tiden :)

Følger med og tårene triller

Men når babyen er stor, tar dem ikke keisersnitt her i Norge da?

Jeg syns de snakka om 3,5-4 kilo, det går jo vanligvis vaginalt da.... Jeg vet ikke hvor grensa for keisersnitt går.

Herregud... den amerikanske versjonene er så mye dårligere enn den engelske. Dem skal gjør alt så dramatisk uansett. Dessuten fødestuen er ikke plassen der svigerforeldre skal kaste drit og svigersønnen. Blir provosert jeg altså. Hadde kastet foreldrene på haude ut!

Jeg syns de snakka om 3,5-4 kilo, det går jo vanligvis vaginalt da.... Jeg vet ikke hvor grensa for keisersnitt går.
Usikker.., men venninna mi fikk en på 4,2 vaginalt... Han på fødeavdelingen var 4,5... Usikker på hvor grensa går

Haha. Jeg hater at jeg ikke har FEM altså...

Men det ligger mange episoder på nett da! :) en side heter noe med.... free tv online? hvis du googler det så kan det hende du finner det ^^

Men det ligger mange episoder på nett da! :) en side heter noe med.... free tv online? hvis du googler det så kan det hende du finner det ^^

det heter vel - one born every minute, på nettet, bare sånn btw =)

"Det er ikke noen grense for hva som er max størrelse for at en baby skal bli født normalt. Det er forholdet mellom bekkenet og babyens hode som er viktig. Derfor kan noen føde store babyen, mens andre må ta keisersnitt ved langt mindre barn. Hvordan babyen ligger inni magen har også stor betydning." - Hilsen KlaraKlok ;)

Jeg vil også see, men her ser frøkna på zhu zhu pets filmen.. :(

"Det er ikke noen grense for hva som er max størrelse for at en baby skal bli født normalt. Det er forholdet mellom bekkenet og babyens hode som er viktig. Derfor kan noen føde store babyen, mens andre må ta keisersnitt ved langt mindre barn. Hvordan babyen ligger inni magen har også stor betydning." - Hilsen KlaraKlok ;)

Jeg vil også see, men her ser frøkna på zhu zhu pets filmen.. :(
Oki :) jeg fikk beskjed hvertfall at vist ho blei for stor så måtte det mest sannsynlig bli keisersnitt. Å etter å ha sett det der når de setter skuldra fast , så gjør det meg absolutt ingenting med keisersnitt :)

Oki :) jeg fikk beskjed hvertfall at vist ho blei for stor så måtte det mest sannsynlig bli keisersnitt. Å etter å ha sett det der når de setter skuldra fast , så gjør det meg absolutt ingenting med keisersnitt :)
Hoh, glad jeg IKKE så på da :p

Ja, det der var ganske så voldsomt! Satt å gren og gren og gren og gren og gren!! Godt det endte bra! <3 :)

Er vel om barnet er mer enn 4kg ved sete leie få blir det ks uansett?

Back
Topp