Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker.., men venninna mi fikk en på 4,2 vaginalt... Han på fødeavdelingen var 4,5... Usikker på hvor grensa gårJeg syns de snakka om 3,5-4 kilo, det går jo vanligvis vaginalt da.... Jeg vet ikke hvor grensa for keisersnitt går.
Usikker.., men venninna mi fikk en på 4,2 vaginalt... Han på fødeavdelingen var 4,5... Usikker på hvor grensa går
Haha. Jeg hater at jeg ikke har FEM altså...
Men det ligger mange episoder på nett da!en side heter noe med.... free tv online? hvis du googler det så kan det hende du finner det ^^
Oki"Det er ikke noen grense for hva som er max størrelse for at en baby skal bli født normalt. Det er forholdet mellom bekkenet og babyens hode som er viktig. Derfor kan noen føde store babyen, mens andre må ta keisersnitt ved langt mindre barn. Hvordan babyen ligger inni magen har også stor betydning." - Hilsen KlaraKlok
Jeg vil også see, men her ser frøkna på zhu zhu pets filmen..![]()
Hoh, glad jeg IKKE så på daOkijeg fikk beskjed hvertfall at vist ho blei for stor så måtte det mest sannsynlig bli keisersnitt. Å etter å ha sett det der når de setter skuldra fast , så gjør det meg absolutt ingenting med keisersnitt
![]()
det heter vel - one born every minute, på nettet, bare sånn btw =)
. Finnes det en norsk ?ER dette den amerikanske?
Ser ikke folk på den norske?
Haha nei det aner ikke jeg, jeg bare antok at det var norsk siden folk sa "fødeavdelingen". Jeg får jo ikke sett på. Finnes det en norsk ?