• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fødeavdelingen nå.

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Æ blir sinna. Svigerfar sitter å roper ut forskjellige matretter for å plage ho stakkars som skal føde som er kvalm og begynner å spy :(

I know... Skjønner ikke de som vil ha med seg svigerfaren sin i det hele tatt....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hvertfall når dem oppfører seg Sånn hehe

Utrolig rart at de ligger flatt og skal presse. I tillegg kjenner de jo ingenting...

Men skjønne er de jo når de kommer ut.. Snufs..

Ja den var skikkelig søt :) ikke så grisete hehe

Tårer i massevis her i dag, så fine babyer <3

Jeg hadde aldri klart det. Jeg er nok litt for egoistisk. Men er kjempe bra at noen er så godhjertet å greier å gjøre det :) :)

Æ blir sinna. Svigerfar sitter å roper ut forskjellige matretter for å plage ho stakkars som skal føde som er kvalm og begynner å spy :(

Gosh! ! Jeg hadde blitt FLY forbanna! Skjønner ikke hvorfor amerikanere skal ha med seg så mye familie! Når jeg føder er det bare sambo og i-Pad som skal med!

Fikk ikke med meg idag jeg og glemte å ta på opptak... :( Høres ut som en episode det kunne vert verd å se...

Neida, helt ærlig så har eg ikke helt sansen for den amerikanske versjonen. Alle er så ufyselige, alle føder på samme måte... Epidural på rygg med beina i støtter..... Føler igrunn at de episodene jeg har sett er ganske like bare forskjellige folk...

Fikk ikke med meg idag jeg og glemte å ta på opptak... :( Høres ut som en episode det kunne vert verd å se...

Neida, helt ærlig så har eg ikke helt sansen for den amerikanske versjonen. Alle er så ufyselige, alle føder på samme måte... Epidural på rygg med beina i støtter..... Føler igrunn at de episodene jeg har sett er ganske like bare forskjellige folk...
Enig.. Ikke akkurat som norske fødsler..

Haha jeg sitter jo med forestillingen av at det er slik fødsler er! Hvordan er de da? Hihihi!

Haha jeg sitter au å tror det er sånn det er, men var jo litt forskjell på se to forskjellige som gikk på tv også da. Hmm britiske og amerikanske

Jeg tør å påstå at norske jordmødre vil oppmuntre dere til å bevege dere slik at babyen beveger seg ned i bekkenet fortere. Og så er det vel mye mindre bruk av smertelindring for å unngå at man må gå inn med tang eller sugepropp. Og om man føder på rygg ( som jeg gjorde) så er du mye mer "sittende" slik at du får trykt skikkelig. Men vet at de ofte oppmuntrer til andre stillinger som er mer effektive dersom det er behov for det.. Og jeg tror ikke det er vanlig å være så bedøvd av epiduralen at du ikke kjenner pressriene..

Mao litt mer naturlig og med det litt mer smerte.. :) men tryggere for mor og barn.. ( sier dem som har greie på det :p )

Nå har bare jeg født en gang altså, men ut i fra min og andres erfaring som jeg har hørt, tør jeg å påstå dette :p

Jeg tør å påstå at norske jordmødre vil oppmuntre dere til å bevege dere slik at babyen beveger seg ned i bekkenet fortere. Og så er det vel mye mindre bruk av smertelindring for å unngå at man må gå inn med tang eller sugepropp. Og om man føder på rygg ( som jeg gjorde) så er du mye mer "sittende" slik at du får trykt skikkelig. Men vet at de ofte oppmuntrer til andre stillinger som er mer effektive dersom det er behov for det.. Og jeg tror ikke det er vanlig å være så bedøvd av epiduralen at du ikke kjenner pressriene..

Mao litt mer naturlig og med det litt mer smerte.. :) men tryggere for mor og barn.. ( sier dem som har greie på det :p )

Nå har bare jeg født en gang altså, men ut i fra min og andres erfaring som jeg har hørt, tør jeg å påstå dette :p

Kan nok signere den. Mye mer fokus på å være oppe og stå eller gå... Og bruk av sakkosekk o.l.
Kjenner godt de siste cm da ja.. hehehe :)

Back
Topp