Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ blir sinna. Svigerfar sitter å roper ut forskjellige matretter for å plage ho stakkars som skal føde som er kvalm og begynner å spy![]()
Enig.. Ikke akkurat som norske fødsler..Fikk ikke med meg idag jeg og glemte å ta på opptak...Høres ut som en episode det kunne vert verd å se...
Neida, helt ærlig så har eg ikke helt sansen for den amerikanske versjonen. Alle er så ufyselige, alle føder på samme måte... Epidural på rygg med beina i støtter..... Føler igrunn at de episodene jeg har sett er ganske like bare forskjellige folk...
Jeg tør å påstå at norske jordmødre vil oppmuntre dere til å bevege dere slik at babyen beveger seg ned i bekkenet fortere. Og så er det vel mye mindre bruk av smertelindring for å unngå at man må gå inn med tang eller sugepropp. Og om man føder på rygg ( som jeg gjorde) så er du mye mer "sittende" slik at du får trykt skikkelig. Men vet at de ofte oppmuntrer til andre stillinger som er mer effektive dersom det er behov for det.. Og jeg tror ikke det er vanlig å være så bedøvd av epiduralen at du ikke kjenner pressriene..
Mao litt mer naturlig og med det litt mer smerte..men tryggere for mor og barn.. ( sier dem som har greie på det
)
Nå har bare jeg født en gang altså, men ut i fra min og andres erfaring som jeg har hørt, tør jeg å påstå dette
Sent from my iPad using Tapatalk HD