Fødeavdelingen NÅ

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Fy flate for en forferdelig mann. Hadde det vært min hadde jeg kastet han ut av vinduet og latt farsdelen på fødselsattesten stå blank :mad::confused::(

Hadde jeg og gjort,og så får han skryt etterpå......
Hadde han ikke fått av meg,men kjeft.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Forferdelig fyr :(

Kunne ikke vært mer enig med dere. Jeg ble ufattelig provosert.. Min mann hadde fått bank hadde han behandla meg slik :p

Godt han skjerpet seg litt på slutten iallefall. Uff. Og hun sa ingenting. Syns hun var flink jeg da (om man kan kalle det det :p). Ikke en lyd på slutten under pressfasen. Åååsså kjente jeg at jeg ble skikkelig dårlig når gutten slet med pusten etterpå. Det må ha vært noen lange minutter. Virker som en evighet her. Bare ventet på at han skulle skrike. Så jo så slapp ut.

Godt han skjerpet seg litt på slutten iallefall. Uff. Og hun sa ingenting. Syns hun var flink jeg da (om man kan kalle det det :p). Ikke en lyd på slutten under pressfasen. Åååsså kjente jeg at jeg ble skikkelig dårlig når gutten slet med pusten etterpå. Det må ha vært noen lange minutter. Virker som en evighet her. Bare ventet på at han skulle skrike. Så jo så slapp ut.
Ja, jeg også!!! Jeg måtte gråte litt da han endelig begynte å gråte..;)

Back
Topp