Fødeavdelingen FEM

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Har tatt opp alle episodene av Fødeavdelingen, og sitter her og piner meg gjennom alle sammen. Får ikke bestemt meg for om det gjør ting bedre eller verre da jeg er ganske redd for å føde igjen.. :p hva tror dere?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tror... Hvorfor gjøre det der mot seg selv?? Det er vel nok at du skal gjennom det om du ikke også skal se mange andre som gjør det?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tenkte jeg kanskje kunne klare å numme meg litt? :p skal kutte de ut nå og slette de resterende så jeg ikke begynner igjen.. :p

Jeg elsker (!) slike program :) hadde en fin fødsel sist, så gruer meg ikke. Vet jo at mye kan skje (lært mye gjennom de programmene), så trenger ikke gå like fint neste gang, men det kan man ikke gjøre stort med. Godt mot og stole på personalet på føden er vel alt :)

Jeg likte å se slikt før jeg fødte jentungen og også før jeg ble gravid nå. Men nå kjenner jeg at jeg gruer meg litt til å føde igjen. Første gang visste jeg ikke helt hva jeg gikk til, det gjør jeg nå. Smerte!! I 32 timer..... Phu! Håper på å halvere tiden denne gangen og ikke få en stjernekikker! Den var ikke dramatisk eller noe. Tok bare lang tid og mye smerte:-p

Ja det er vel det jeg har problemer med også.. Jeg vet akkurat hva jeg går til.. Huff..
Men jeg også har elska å se på disse seriene! :)

Eg hugsa eg følgte med på noko slikt det året eg venta jentungen (2007). Heitte det Jordmødrene? Trur d begynte kl 20 eller 20.30 på kvelden. Då eg skulle føde hadde Jordmødrene på avd. eg var på gjort seg klar for å sjå siste episode den sesongen, men dei fekk ikkje sjå den fordi pressriene mine begynte - litt moro. Men dei ville heller ha ein fødsel enn å berre sjå den på tv ;)

Back
Topp