Fødeavdelingen ♥

Bensa

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Ser dere på den? Er fra Sverige i dag :) Jeg får ikke nok av slike program, er like fantastisk hver gang ett barn blir født ♥ Er vel en grunn for at min store drøm er å bli jordmor ;)

Ja og i dag kommer jeg hvertfall til å tute, forrige uke var jeg så deppa fordi jeg ikke hadde fått noen positiv test da... Fantastisk program :D:p

Ikke sett i dag, men hendt jeg har sett ja! Herlig program :)

Følger ivrig med på sånne programmer, syns det er fint å få se det ekte isteden for Hollywoodperfekt, også ser man at enhver fødsel er unik og man kan aldri vite hvordan det blir:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flott program men ofte nedstemt her i huset :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sist graviditet så jeg om å om igjen den serien som var fra Norge.. Husker ike hva den het. Gikk på NRK tror jeg :)
Nå har jeg ikke sett så mye.. Kommer vel over no snart ;)

Blir nedstemt jeg å ja på sånt , ikke favoritten til samboeren å se ;)

Sist graviditet så jeg om å om igjen den serien som var fra Norge.. Husker ike hva den het. Gikk på NRK tror jeg :)
Nå har jeg ikke sett så mye.. Kommer vel over no snart ;)

Blir nedstemt jeg å ja på sånt , ikke favoritten til samboeren å se ;)
Jordmødrene? Kjempefin serie :)

Jordmødrene ja. Ligger på nett ennå, begge sesongene :) Er ikke så lenge siden jeg såg de på nytt :p

Jeg ser på Birth Stories, One Born Every Minute og Fødeavdelingen Sverige. ;)

Jordmødrene syntes jeg dog var et mye finere program. Kanskje fordi det var koselig at det faktisk var på norsk. Det gjorde iallefall at jeg følte mer med de som ikke hadde det så greit.

Nevnte forøvrig theme-sangen til programmet, 'Magefølelsen', som jeg synes er så fantastisk nydelig. Frida Ånnevik. That song tears me up! :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp