fødeavdelignen 17.04

sparkling

Forelsket i forumet
Er det flere som ser på?

Isåfall, er det flere som blir forbanna av å se på den tosken av en mann som bare kødder med kjerirngen som står med rier og masse vondter? Hadde det vært min mann så hadde jeg kastet han ut for lenge siden!!!

Ja, men denne episoden har jeg sett før . Tror jeg har sett alle nå. Men enig med deg, den mannen hadde jeg kasta rett ut !

Ja, men er det normalt og ha med seg voksene unger på føden a?

Ringte samboeren min og sa at om han oppførte seg som mannen på tv'en, så hadde han bare med å ha seg til helvete. Stakkaren forsto ikke mye fordi han satt jo ikke å så på fødeavdelingen sånn som meg. :p

Men de er rare i usa og england. Tar jo med seg hele familien på fødestua! :O

Ringte samboeren min og sa at om han oppførte seg som mannen på tv'en, så hadde han bare med å ha seg til helvete. Stakkaren forsto ikke mye fordi han satt jo ikke å så på fødeavdelingen sånn som meg. :p

Men de er rare i usa og england. Tar jo med seg hele familien på fødestua! :O

He he. Er ikke lett for disse mannfolka å henge med :p

Har sett denne før jeg og, skikkelig skuffet, gleder meg hver dag til fødeavdelingen, men ikke gøy å se det samma 3 gang.. Hehe ;)
Hadde aldri tatt med meg sønnen på fødestuen jeg, synes det er litt feil!!

Hadde sambo oppført seg sånn hadde han fått beskjed om å gå ut og komme tilbake når han ble voksen :)

Men...å ha med voksen sønn på fødselen? Litt sært eller? Som nevnt over her så ser står han jo å kikker rett oppi hufsa til sin mor jo, av egen fri vilje :O

Underholdende program da :)
Får litt flashback til når jeg fikk storesøster, og merker at jeg både gleder og gruer meg :)

Hadde sett den før så så noe annet i stedet.. Men husker jeg og reagerte på den dust av en mann:p

Er det flere som ser på?

Isåfall, er det flere som blir forbanna av å se på den tosken av en mann som bare kødder med kjerirngen som står med rier og masse vondter? Hadde det vært min mann så hadde jeg kastet han ut for lenge siden!!!
Enig!! Hadde kliikkaa :p

Back
Topp