Fødeavdeligen på fem..

Mamma til tre <3

Flørter med forumet
Noen som følger med på fødeavdelingen på kanal fem? Tar det opp, og ser på det når ungene er i seng.. sitter bare å sipper og kjenne på følelser..:oops:
Gjorde det samme med de andre to, er nok en forberedelse prosess:oops:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har lasta ned alle på nettet;) har sett myyyye på sånne program i det siste! Noen ganger blir jeg vettskremt, mens andre ganger syns jeg det hjelper å se fødeprogram:P gjorde også det samme sist:P

Jeg og må bare se hver kveld!! Tårene triller hver gang!

Jepp :-D er helt hekta, og føler jeg forbereder meg litt på de ulike tingene som kan skje under en fødsel med å se det. Er iallefall blitt bra inneforstått med at det sjelden blir som man har sett for seg på forhånd :-)

Sendt fra mobilen.

Ja, har sett på det nå i det siste! Jeg ser aldri sånne program til vanlig, så helt klart en slags forberedelse/selvpining fram til det er min tur :P Ligger mye å tenker på fødselen når jeg skal sove for tiden :P Men gleder meg egentlig og har ingen grunn til å grue meg :)

Så på det litt første gang jeg var gravid, men har ikke sett på det nå. Er det den engelske eller amerikanske versjonen som går?

Synes den amerikanske var altfor dramatisk og fjern i fra hva vi opplever ved en fødeavdeling her i Norge, bestemødre som krangler og slår hverandre ned i korridoren osv :P Den engelske versjonen er fin da :)

ja jeg er hekta på slike program både når jeg er gravid og ikke hehe jeg er sånn som ikke blir skremt av å se på slikt da, men blir mye tårer for jeg blir så lett rørt :-)

Nå er det den engelske som går, syns og den amerikanske gikk litt over styr og litt vell overdrevet! :confused:

Det programmet er bannlyst her.
Vil ikke se og høre mer om fødsel enn jeg må.

Har lasta ned alle på nettet;) har sett myyyye på sånne program i det siste! Noen ganger blir jeg vettskremt, mens andre ganger syns jeg det hjelper å se fødeprogram:P gjorde også det samme sist:P
Hvor har du lasta ned? Jeg vil også :P

Helt avhengig jeg også :p har det på serieopptak :) Skulle gjerne sett mere! Sett ferdig alle episodene av Jordmødrene på NRK nett-tv også :) Men enig med dere andre, den amerikanske versjonen orket jeg ikke se.

Back
Topp