Fødeansikt?

Bkno4500052

Andre møte med forumet
Har noen av dere merket forandringer i ansiktet når det nærmer seg termin og kanskje fødselen er i gang snart? Husker når jeg gikk gravid i 08 og 12 da var det endel snakk om sånt. Såg et bilde av meg noen få dager før jeg fødte i 08 og nesa mi var enorm!!!
 
Jupps!

Jeg fikk det noen dager før fødselen og har det enda.
Blir liksom "hoven" i hele ansiktet. Spesielt nese og rundt øyner.
I dag er det 5 dager siden lillebror kom og første dagen jeg klarer å se meg selv i speilet uten å gå på en smell:)
 
Jeg fikk det også etter fødsel sist, herregud så ikke ut. Ligner ikke på meg!
 
Da vannet hadde gått sist hadde jeg litt hovne lepper.
 
Jeg har fått fødeansikt. Ser det godt selv, men ingen andre som har sagt noe (utrolig nok :p )
Er mye mer hoven i ansiktet.
 
Jepp, fikk sist, har nå. Ser ikke ut. Flere som påpeker det også, ikke så gøy...
 
Her har fødeansiktet begynt å dukke opp. Gått fra å ha et markert ansikt og kjeveben til å få et rundt hovent ansikt. Hovent rundt lepper, nese og øyne . Min bestemor syntes det så ut som jeg hadde tatt botox :p
 
Jeg trodde ikke på det med fødeansikt, men dagen før fødselen startet kom kjæresten min hjem fra jobb. Det første han sa var: så oppblåst og rar du er i ansiktet da.

Han har aaaldri hørt om fødeansikt, så dette overbeviste meg ;)
 
Fødeansikt betyr bare at vannet nettopp har nådd ansiktet :p
Så når noen har sagt det nå, tenker jeg bare
" takk skal du ha" :p

Når det er sagt, leppene mine er større idag haha
 
Jeg hadde det også sist.. Ikke denne gangen, enda.. Men har mye breiere nese nå som jeg er gravid :p ser det veldig godt på bilder :p
 
Jeg ser helt jævlig ut! Og nesa mi har dobla størrelse!! Herre min hatt, dette er pinlig! :p vet ikke om jeg skal le eller grine :(
 
Svigermor mente i helgen at hun kunne se på meg og øynene mine at jeg var fødeklar...?:p Ikke fått noe vann i kroppen enda, heller ikke i ansiktet, så skjønner ikke helt hva det kan bety..!:p
 
Har noen av dere merket forandringer i ansiktet når det nærmer seg termin og kanskje fødselen er i gang snart? Husker når jeg gikk gravid i 08 og 12 da var det endel snakk om sånt. Såg et bilde av meg noen få dager før jeg fødte i 08 og nesa mi var enorm!!!

Jøss!! Dette har jeg aldri hørt om! Men ble nesa normal igjen etterpå da??? :eek:
 
Jeg kvakk til da jeg så leppene mine i speilet i dag! Hovne og nummen i tillegg! Hadde ikke hørt om det før så måtte Google det. Har ikke vann noe sted så kan ikke være pga det heller. Lov å håpe på noe i løpet av et par uker da kanskje? Er ganske ubehagelig. Hadde ikke det sist og da hadde jeg masse vann i kroppen!
 
Jeg merker ingen forskjell, men folk jeg møter kommenterer at jeg har fått fødeansikt. De sier at leppene mine har blitt mye større og at jeg er hoven i ansiktet.
 
Back
Topp