Fødeansikt?

EllemEllen

Blir kjent med forumet
Noen som kjenner til fenomenet? Kanskje til og med opplevd det selv?

Føler ansiktet mitt har svulmet de to siste dagene, uten at jeg har vesentlig mer vann i beina/kroppen. Er det håp om snarlig fødsel, tro? 13 dager til termin og jeg vil så gjerne bli kjent med mageboern vår!! ❤️❤️

Haha.... Jeg våkna i dag og tenkte akkurat det samme, ser utrolig opphovna ut! :o
Har merka det litt etter litt de siste ukene, og pappa kommenterte det i påska. Men de siste få dagene har det virkelig blitt verre - under øynene, dobbelthaka er fremme, kinnnene... Nei jeg kan ikke si jeg føler meg så veldig vakker akkurat! :p

Så jeg håper virkelig at dette kan være et tegn på at noe er i ferd med å skje om ikke lenge. Har fortsatt 21 dager igjen til termin, men for min del kan hun gjerne komme til nå :)

Jeg følte spesielt nesen min hovna litt opp ein uke å to før fødsel sist :p

Jeg har samme tråd under skjult:) har absolutt hovnet. Rundt begge øynene, nesa og leppene.
Jeg har i tillegg begge føttene som holder på Exploderer. Håper virkelig det skjer noe snart.

Kan sæg de enda e væl næsan min har svullnet Upp mitt. De la eg merke till imorges , 25 dagar till termin

Back
Topp