Fødeansikt ?

Shellfish

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
I dag sa en kollega at "nå er det rett rundt hjørnet" for jeg hadde fått det typiske fødeansiktet. Hva er det? Har aldri hørt om det jeg. Jeg sa Nei! Det går i alle fall 2 uker til, for det har jeg bestemt!! Jeg har siste arbeidsdag på fredag og trenger litt tid til å slappe av og nyte litt alenetid ;) Er ikke mer enn 36+4 og har ikke behov for å få han ut enda. Ikke er jeg ferdig vaska i hus heller, så noe fødeansikt vil jeg ikke høre noe snakk om altså!
Men er dette noe dere har hørt om? Og hvordan ser liksom et fødeansikt ut?

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Hehe.. Jeg har fått beskjed om det samme og ser det selv også. Har jo noen fødsler bak meg og har fått det tipdligere. Føler leppene blir mye mer fyldigere og nesten som nesen ser litt større ut(?)..hehe! Rett og slett litt rundere i ansiktet;)

Men for din del med bare tre uker igjen, så nærmer det seg jo uansett. Men satser på du får ha fødeansikt i noen uker mens du slapper av hjemme:) Du vet, folk sier så mye rart til gravide :)

Det er vel at man blir rundere i ansiktet på en måte. Har merket at det har kommet her også gitt. Husker godt jeg la merke til det i slutten av forrige svangerskap også..

Slik jeg har forstått det så er det at man blir rundere i ansiktet :) jeg syntes at jeg hadde fått det for noen uker siden, men er borte igjen nå, så tror det var innbilning hos meg :P Den lille får holde seg inne litt til syns jeg :):)

Hehe.. Jeg har fått beskjed om det samme og ser det selv også. Har jo noen fødsler bak meg og har fått det tipdligere. Føler leppene blir mye mer fyldigere og nesten som nesen ser litt større ut(?)..hehe! Rett og slett litt rundere i ansiktet;)

Men for din del med bare tre uker igjen, så nærmer det seg jo uansett. Men satser på du får ha fødeansikt i noen uker mens du slapper av hjemme:) Du vet, folk sier så mye rart til gravide :)

Ja, kollegaen min kommenterte nettopp det med leppene og nå har jeg stått og studert ansiktet i alle vinkler i en evighet :P haha joda, det kan stemme det at lepper har blitt litt fyldigere. Får satse på at man kan ha fødeansikt en stund;)

Slik jeg har forstått det så er det at man blir rundere i ansiktet :) jeg syntes at jeg hadde fått det for noen uker siden, men er borte igjen nå, så tror det var innbilning hos meg :P Den lille får holde seg inne litt til syns jeg :):)

Ja, jeg har lyst til å runde 38 uker i alle fall. Det er jo ingen krise om fødsel starter i dagene som kommer, med det er vel det beste at de holder seg der inne så nært termin som mulig :) Og litt for min del også. Jeg jobber riktig nok bare 50% og er i god fysisk form, men ser frem til å få noen dager der jeg kan sove ut litt og bare ta dagene som de kommer. Jeg sliter litt med søvn og døgnrytme. Jeg sover veldig godt når jeg først får sove, men det passer ikke alltid med vekkerklokka ;)

Har også hørt det er når man blir litt rundt i ansiktet og det har jeg blitt :p men tror han holder seg litt til :)

Ja, jeg har lyst til å runde 38 uker i alle fall. Det er jo ingen krise om fødsel starter i dagene som kommer, med det er vel det beste at de holder seg der inne så nært termin som mulig :) Og litt for min del også. Jeg jobber riktig nok bare 50% og er i god fysisk form, men ser frem til å få noen dager der jeg kan sove ut litt og bare ta dagene som de kommer. Jeg sliter litt med søvn og døgnrytme. Jeg sover veldig godt når jeg først får sove, men det passer ikke alltid med vekkerklokka ;)

Ja er det jeg tenker og :) Vi får knipe igjen :D Godt permisjonenstarter om noen dager slik at du kan få den siste hvilen du trenger :):)

Jeg er blitt rundere i ansiktet (synes jeg selv ja) og håper det er et fødeansikt og at det er like rundt hjørnet nå :-D har jo fått en del vann i kroppen nå mot slutten også..

Ved sist svangerskap sa jordmora til meg to dager før eg fødte at jeg hadde forandret ansiktstrekk, å hun sa at det tydet på at fødselen var like rundt hjørnet. Pluss litt forhøyet blodtrykk. Så det virker ho som om det er er et tegn de ser etter.

Sist fikk jeg det rett før fødsel, men nå har jeg hatt det i to uker og enda ikke født :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk også det noen uker før forrige fødsel. Har blitt rundere i fjeset nå, men ikke sånn merkbart. :)

Back
Topp