Fødeansikt?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Føler meg forferdelig altså. Speilet er ikke min beste venn. Prøver å sminke meg, men har helst bare lyst å gjemme meg inne. Hehehe. Så varmt ute, men frister ikke akkurat å sprade i bikini ;)

9 dager på overtid, emosjonell, irritert, kort lunte og drittlei!

Tror litt av slimproppen gikk i går, og sprang do i ett sett. Følte faktisk at det nærmet seg noe, og at jeg skulle sleppe igangsetting på torsdag. Men ser mørkt ut igjen.

Ah. Måtte bare få ut litt syt. De rundt meg er sikkert lei ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Uff, føler med deg! Er tungt å gå på overtid!! Du ser nok mye bedre ut enn du føler deg hvis det er noen trøst ;)

Føler meg heller ikke noe attraktiv.. Har ekstreme mengder vann i kroppen og ansiktet har vært super hovent siden uke 31, men er blitt enda mer nå de siste ukene.. Ikke noe kjekt :( men satser på det forsvinner fort når lille baby er ute, det et vertfall håpet :)

Føler jeg er helt sprengt jeg også. Får bare mer og mer vann i kroppen og føler meg elendig.. Håper jeg slipper overtidskontrollen om en uke..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Oh ja. Jeg har definitivt følt meg bedre. Har liksom ikke investert i noen gravid sommerklær heller siden jeg trodde lille skulle være ute nå :p

Er kosebukser fra cubus og sværte t-skjorter. Til og med håret er ikke på stell om dagene.. hahaha :D

For et liv ;)

Huff,håper det starter for deg snart,ellers er det ikke lenge igjen uansett....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp