Fødeansikt???

LilleConstanse

Andre møte med forumet
Er førstegangsfødende så er veldig mye som er nytt for meg, men leser meg opp til det meste på nettet. I går leste jeg om det såkaldte fødeansiktet, guess what!??? Våkna like gjerne opp med stor nese og større lepper, noen som har opplevd dette? Ei vennine av meg sa hun fikk dette dagen før hun fødte, er 35 uker idag. Så fødsel er jo enda forhåpentlivs 4-5-6 uker unna.

Grunnen til at jeg også blir skeptisk er at jeg skal på hytta uten mulighet for å kjøre til sykehus om det faktisk skjer noe, da blir det ambulansehelikopter isåfall :p

har jo selfølgeli kjent meg dårlig hele natta og veldig hyppige dobesøk.. both ways, men håper på at det bare er jeg som er en smule redd for at det skal skje noe mens jeg er på hytta i helga :p innbildt fødeansikt?? :p
 
Jeg er andregangs, og har begge gangene hørt det fra mamma at hun liksom kunne se det på meg! Men ikke hvordan liksom :)
Men jeg hørte også om dette med større lepper her om dagen :p
Jeg aner ikke om dette er tilfelle, men det høres jo litt rart ut!!

For selv har jeg fått ganske stor overleppe iløpet av natten, men så skal det jo sant sies at jeg er skikkelig forkjølet, og er nok hoven pga. all snytingen :D
 
Ansiktet mitt ser ut som det er blåst opp, har egentlig ovalt ansikt (eggeformet) men nå er det trillrundt, med tilhørende dobbelthake. Kjempefint. Utbrøt høyt på badet til samboeren her en dag " hvorfor i helvette er du sammen med meg, jeg ser jo faen ikke ut. At du ikke skjemmes "
 
Fikk også beskjed sist om at jeg hadde fødeansikt! Er vel helst at man hovner opp i hele ansiktet! Lite pent er det iallefall =)
 
Sett på bilder av meg selv i ettertid, så ser jeg det typiske fødeansiktet jeg fikk like før.
Husker jeg sa til ei venninne ifjor at hun hadde fødeansikt, at nå kom barnet snart. Hun fødte dagen etterpå! Man blir gjerne veldig hoven i trynet, men ser det ikke nødvendigvis like godt selv :)
 
Back
Topp