Fødeansikt

Lush

Forelsket i forumet
Jordmora mi sa i dag at jeg har fått fødeansikt.
Ligger det noe i dette, eller er det bare en "søt" måte å si at jeg er hoven i ansiktet?

Hehe, det betyr nok at du er litt hoven ja, men det ligger sikkert noe i det. Vet ikke.

Alle som møtte meg på overtid med første sa at jeg ikke så fødeklar ut :P Så da var vel ikke jeg hoven i ansiktet :P

jeg klarte ikke se på meg selv at jeg hadde fødeansikt før fødselen. Men jeg så det veldig godt på bilder etterpå at jeg hadde det.

2x 24November skrev:
jeg klarte ikke se på meg selv at jeg hadde fødeansikt før fødselen. Men jeg så det veldig godt på bilder etterpå at jeg hadde det.

Vet du hvor lenge før fødsel du fikk fødeansikt?

Lush skrev:

2x 24November skrev:

Vet du hvor lenge før fødsel du fikk fødeansikt?

det var det siste døgnet før fødselen startet. 

2x 24November skrev:

Samme her!

Jeg var hoven i ansiktet flere uker før fødselen så tror ikke det er et tegn på at ting begynner å skje snart.

Jeg så  til og med selv at jeg hadde det den siste uka før fødsel. Så ut som en av de svenske Hollywoodfruene, dvs skikkelig digre, hovne lepper og nesa var liksom litt breiere. Vann i kroppen er en fin ting!

Jeg fikk høre det fra ca 3 uker før fødsel at jeg hadde fødeansikt.. Kjente meg litt hoven og var det helt klart..  fra bilder fra de siste dagene så er leppene mine nesten dobbelt så store.. haha

Oceania skrev:
Jeg fikk høre det fra ca 3 uker før fødsel at jeg hadde fødeansikt.. Kjente meg litt hoven og var det helt klart..  fra bilder fra de siste dagene så er leppene mine nesten dobbelt så store.. haha

Sukk! Jeg som håpet det kanskje nærmet seg!

De siste dagene har jeg fått så mye vann i kroppen.

Føles ut som ikke bare har vann i bena, men helt opp til låra!

Bilder frå føden tyda på at eg fekk fødeansikt ca samtidig som rienemurringsgreiene begynte :P

Jeg såg ikke det selv, men i følge min mor som traff meg dagen før fødselen startet så hadde jeg fødeansikt da. Men dette sa hun ikke til meg før etter fødselen. Hun sa bare at hun visste jeg kom til å føde, for det såg hun på meg. Så jeg tror definitivt at det er noe i det!

det kom en dame til meg og sa at jeg var SÅ søt som hadde fått fødeansikt. 
Jeg ble fornermet jeg :p haha

er visst en greie har jeg hørt, men fremdeles. HAHA

Back
Topp