"fødeansikt"

smorfen

Flørter med forumet
noen som har hørt om det? mamma sa ista jeg hadde fått det, og ser sjøl at nesa er gedigen og leppene er hovene, kjenner jeg føler leppen står ut... hehe.. og jeg har ikke vann i kroppen i det hele tatt- enda.. noen av dere som har hørt slik eller føler de ser litt oppblåst ut i trynet?

Er ganske vanlig å få det ja.. Eg er blitt litt hoven i ansiktet men ikke så fælt masse :) ble ikke så veldig hoven sist heller :)

Det er ganske vanlig ja.... Ser det spesielt på leppa, rett over amorbuen på en måte, leppa hovner litt opp, sånn at overgangen mellom leppa og huden over blir litt retta ut på et vis... Er på det stadiet nå...

De sier det er vanlig ja, jeg merka ikke noe forrige gang, men har jo sett det på mange av mine veninner når de nærmer seg fødslen...

Var en kollega av meg som sa at leppene mine hadde forandret seg rett før jeg gikk i permisjon, men ikke lagt merke til det selv egentlig. 

Jeg har hø5rt om det, men aldri sett det på noen jeg :P Noen som har et fø5r og etter bilde :P?

Her er det hvert fall ikke noe fødeansikt, ansiktet mitt er mer innsunket og bleikt og trist enn noen sinne... så må vel være langt unna fødsel jeg :P 

Hihi - jepp; hørt om og har :D
Er bredere over nesen foreløpig, og "trutmunn" kommer vel snart!

Merker at ansiktet er litt mer hovent nå enn hva det er til vanlig ja.. i går kveld hadde jeg også skikkelig hovne bein! Har ikke hatt noe særlig vann i kroppen i det hele tatt, men nå føler jeg meg ganske pløsete!! Er nok noe med at det nærmer seg fødsel :O 

Jeg merket i går at leppen var ekstra hoven.. Fjeset ser og ekstra stort ut, men det gjorde det med en gang jeg begynte å legge på meg litt :-) har også hatt malerier de to siste kveldene nå.. Så er kjempe spent på om det skjer noe nå snart... :-D

Ja, svigermor pleier å si det når hun mener noen ser "moden" ut - at nå er det like før! hehe :) Selv har jeg noen uker igjen, men har skikkelig potetnese! Men leppene og det typiske ansiktet ellers har jeg ikke ennå ... :)

Fikk det dagen før jeg fødte sist!
Har ikke sett noe til det ennå :-)
Følte meg forferdelig! Måtte nesten grine da jeg så meg i speilet! hehe...
Kombinasjon med at jeg var veeeeeeldig lei!

Back
Topp